Ulubiona sieciówka księżnej Kate wraca do Polski, ale na nowych zasadach. Zmiany są znaczące
Marks&Spencer, to brytyjska marka, która powstała jako rodzinna firma w 1884 roku w Yorkshire. W Polsce sieć pojawiła się pod koniec lat 90. Dominowały w niej głównie ubrania, ale w niektórych punktach były także miejsca z ofertą spożywczą. W 2016 firma wycofała się z Polski. Podobnie stało się w 11 innych krajach w kolejnym roku.
Marks&Spencer wraca do Polski. Jest jedno "ale"
Teraz, po trzech latach przerwy, popularna sieciówka znad Tamizy ponownie zawita na polski rynek. Niestety, póki co dostarczy tylko produkty spożywcze, które od 17 czerwca będą dostępne online w sklepie Frisco.pl. Klienci będą mogli wybierać z grupy blisko 100 artykułów, m.in. ciasteczek maślanych, orzeszków, herbaty, czekolady, trufli, sosów, chipsów czy marmolad.
Z powodu pandemii sklep Frisco.pl – jak wiele innych sklepów e-commerce – odnotował spory wzrost finansowy. Jak twierdzi przedstawiciel firmy, marka zaliczyła aż siedmiokrotny wzrost liczby nowych klientów oraz kilkunastokrotny wzrost wyszukiwań internetowych.
Księżna Kate uwielbia markę Marks&Spencer
Teraz dzięki popularnej platformie będzie można zakupić w Polsce produkty firmy Marks&Spencer, czyli ulubionej sieciówki księżnej Kate. Żona następcy tronu nie raz i nie dwa pokazywała się w ubraniach czy dodatkach rodzimego producenta, ale nie tylko.
Paparazzi kilkukrotnie sfotografowali ją na zakupach w spożywczych sklepach M&S, jakich w Wielkiej Brytanii jest mnóstwo. Oczywiście miało to miejsce w czasach, gdy Kate posługiwała się jeszcze nazwiskiem Middleton, a nie tytułem księżnej Cambridge.
Jedną z większych sensacji było stworzenie przez popularną sieciówkę repliki pierścionka zaręczynowego Kate, który wyprzedał się w Wielkiej Brytanii w ciągu niecałych 48h.
W galerii przypominamy polskie gwiazdy, które pojawiały się w ubraniach sygnowanych marką M&S.