NewsyTiktokerka miażdży Kim Kardashian i jej markę bielizny wyszczuplającej. Pokazała jak naprawdę się w niej wygląda bez retuszu

Tiktokerka miażdży Kim Kardashian i jej markę bielizny wyszczuplającej. Pokazała jak naprawdę się w niej wygląda bez retuszu

Kim Kardashian
Kim Kardashian
Elwira Szczepańska
03.02.2021 20:40, aktualizacja: 03.02.2021 21:51

Kim Kardashian wypuściła linię bielizny modelującej Skims. Cały czas trwa kampania reklamująca produkty. Zdjęcia, które publikuje celebrytka, mają dowodzić, że każdy element z jej kolekcji idealnie podtrzyma, spłaszczy, a gdzie trzeba, podniesie ciało kobiet o różnych gabarytach. Wszystkie wyglądają perfekcyjnie.

Zachęcona pięknymi obrazami idealnie wymodelowanych sylwetek, Adria Barich zamówiła produkty sygnowane nazwiskiem gwiazdy. Bardzo się rozczarowała, a wyraz frustracji dała w wideo na TikToku.

Tiktokerka miażdży Kim Kardashian i jej kolekcję bielizny modelującej

23-letnia Adria Barich zdecydowała się zamówić kilka produktów z kultowej kolekcji Kim Skims. Nie była zadowolona z tego, jak bielizna na niej leży. Nagrała filmik, w którym na początku podkreśla, że jest adresowany wyłącznie do Kardashian.

Ten film jest przeznaczony wyłącznie dla Kim Kardashian i tylko dla Kim Kardashian - mówi Adria w filmie, który obejrzano już ponad 9 milionów razy.
Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian

Dziewczyna w wideo pokazuje się w elementach bielizny, które zamówiła. Przyznała się, że do nagrania zainspirowali ją współlokatorzy, którzy na widok tego, jak wygląda w przymierzanych ubraniach, parsknęli śmiechem.

Adria nie ukrywa swojej frustracji i pokazuje, jak źle układa się Skims na jej ciele.

Myślałam, że Skims miał sprawić, że będę wyglądać pięknie a nie jak Kubuś Puchatek noszący zbyt małą bieliznę - nie oszczędza kolekcji Barich.
Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian

Wyznała, że zamówiła rozmiar S/M, który nosi, ale bielizna jest na nią wyraźnie zbyt mała. Paski wrzynają się w jej ciało, powodując, że jej kształy są zniekształcone.

Mam o dwa pośladki więcej - mówi - Pomyślałam, co do cholery, to jest bielizna modelująca za 34 dolary, którą zamówiłam, ponieważ ufałam nazwie Kardashian - dodała - I chociaż zamówiłam rozmiar, który powinien mi pasować, wyglądałam okropnie.

Wyjaśniła również, dlaczego uważa, że ​​ważne jest, aby mówić o swoich doświadczeniach:

Wiedziałam, że nie ma mowy, żebym była jedyna, a bielizna modelująca nie jest czymś, o czym wiele osób mówi, zwłaszcza dwudziestolatki, które jej używają, nawet jeśli się do tego nie przyznają. Pomyślałam więc, że najwyższy czas, żeby ktoś o tym powiedział.

Podkreśliła także, że zdjęcia na stronie internetowej Skims są bardzo nierealne, mimo że dotyczą osób różnego rozmiaru. Nie ma wątpliwości, że Kardashian stosuje retusz, wprowadzając odbiorców w błąd. Całe wideo możecie obejrzeć poniżej.

Jedno jest pewne, internauci w komentarzach mocno poparli Adrię:

  • Mówi, że to bielizna modelująca. Dało ci to kształt, po prostu nie taki, jak chciałaś - żartuje jeden użytkownik.
  • Nikt tak trafnie nie opisał Skims.
  • Straciłam 500 dolarów na Skims w ubiegłym roku. Po miesiącu wszystko popękało w szwach.
  • OMG, moje mają tak samo, do tego rolują się cały czas podczas chodzenia.

Efekt jest taki, że internauci piszą, że anulują swoje zamówienia od Kardashianki. Kim, póki co nie zareagowała na wideo Barich.

  • Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
  • Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
  • Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
  • Kim Kardashian i jej kolekcja Skims
  • Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
  • Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
  • Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
  • Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
  • Kim Kardashian i jej kolekcja Skims
  • Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
  • Tiktokerka o bieliźnie Kim Kardashian
  • Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
[1/12] Kim Kardashian stworzyła markę bielizny Skims
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także