NewsyNa Eurowizji zdecydowali się wprowadzić bardzo ważną zmianę. Wszystko przez Conchitę Wurst
Na Eurowizji zdecydowali się wprowadzić bardzo ważną zmianę. Wszystko przez Conchitę Wurst
Conchita Wurst
Aneta Błaszczak
02.08.2014 05:04, aktualizacja: 02.08.2014 07:57Fani mogą być zawiedzeni.
Konkurs Eurowizji cieszył się w tym roku w Polsce sporym zainteresowaniem. Za sprawą udziału Donatana i Cleo, o największym muzycznym festiwalu na świecie mówiło się we wszystkich mediach. Pikanterii dodało zwycięstwo Conchity Wurst, której broda połączona z kobiecym wizerunkiem sprowokowała do dyskusji. Z tej okazji producenci i organizatorzy przedsięwzięcia postanowili wprowadzić bardzo istotną zmianę w wizerunku show nawiązując do jedności w Europie, bez względu na orientację, rasę, płeć czy wyznanie.
Od przyszłego roku zmianie ulegnie logo. Przed ostatnie 10 lat Eurowizja była promowana następującym logotypem:
W Austrii zobaczymy inny, który towarzyszyć nam będzie przez kolejne lata:
Jak oceniacie zmianę. Na plus?