NewsyNa Eurowizji zdecydowali się wprowadzić bardzo ważną zmianę. Wszystko przez Conchitę Wurst

Na Eurowizji zdecydowali się wprowadzić bardzo ważną zmianę. Wszystko przez Conchitę Wurst

Conchita Wurst
Conchita Wurst
Aneta Błaszczak
02.08.2014 05:04, aktualizacja: 02.08.2014 07:57

Fani mogą być zawiedzeni.

Konkurs Eurowizji cieszył się w tym roku w Polsce sporym zainteresowaniem. Za sprawą udziału Donatana i Cleo, o największym muzycznym festiwalu na świecie mówiło się we wszystkich mediach. Pikanterii dodało zwycięstwo Conchity Wurst, której broda połączona z kobiecym wizerunkiem sprowokowała do dyskusji. Z tej okazji producenci i organizatorzy przedsięwzięcia postanowili wprowadzić bardzo istotną zmianę w wizerunku show nawiązując do jedności w Europie, bez względu na orientację, rasę, płeć czy wyznanie.

Od przyszłego roku zmianie ulegnie logo. Przed ostatnie 10 lat Eurowizja była promowana następującym logotypem:

Stare logo Eurowizji
Stare logo Eurowizji

W Austrii zobaczymy inny, który towarzyszyć nam będzie przez kolejne lata:

Nowe logo Eurowizji
Nowe logo Eurowizji

Jak oceniacie zmianę. Na plus?

Conchita Wurst w jury austriackich eliminacji do Eurowizji 2016
Conchita Wurst w jury austriackich eliminacji do Eurowizji 2016
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także