Lidl w ogniu krytyki po wprowadzeniu herbat Quebonafide. Klienci przecierają oczy z niedowierzania. „Trochę poniosło”

Quebonafide

Quebonafide

Lidl wprowadził do oferty herbaty Quebonafide. Ile kosztują? Jakie smaki są dostępne? Klienci mają zastrzeżenia do produktu. Jakie?

Quebonafide to jeden z najpopularniejszych raperów w Polsce. Muzyk w krótkim czasie zyskał sympatię fanów, którzy wykupują jego płyty w błyskawicznym tempie. Pierwsze kroki na scenie stawiał w 2008 roku. Wtedy też podjął współpracę z raperem i producentem muzycznym o pseudonimie Fuso. Razem wydali trzy albumy, które w mig podbiły rynek muzyczny. Potem zaczął próbować swoich sił jako solista. Regularnie pojawiał się na bitwach freestyle’owych, dzięki którym stał się rozpoznawalny w środowisku hip-hopowym.

Artysta jest jednym z najbardziej tajemniczych twórców. W 2020 roku zrobił sobie przerwę od show-biznesu, definitywnie odcinając się od wszystkiego, co z nim związane. Nie tylko przestał pokazywać się publicznie, ale i zniknął z mediów społecznościowych. Nieliczne udostępniane przez niego wpisy mogli oglądać wyłącznie najbliżsi znajomi. Dopiero przy okazji premiery jego najnowszego krążka pt. Romantic Psycho okazało się, że w tym czasie przeszedł ogromną metamorfozę.

Herbaty Quebonafide w Lidlu. Ceny i zastrzeżenia klientów

Muzyk wrócił z przytupem, jednak nie na długo. Na początku października ubiegłego roku poinformował, że w 2022 odbędzie ostatnią trasę koncertową pod dotychczasowym pseudonimem.

Podjąłem decyzję, że trasa koncertową, którą zagramy w przyszłym roku, będzie ostatnią trasą koncertową, jaką zagram jako Quebonafide. Nie chciałbym żebyście odczytali to jak jakąś intrygę lub kolejną grę z moje strony. Oczywiście zamierzam was jeszcze chwilę wodzić za nos, ale ta konkretna sytuacja absolutnie tego nie dotyczy […].

Zanim zakończy działalność, podjął współprace z Lidlem, który wprowadził do swojej oferty napoje, a dokładniej herbaty sygnowane jego ksywą. Historia pokazała już, że takie przedsięwzięcia bardzo się sprawdzają. Najlepszym tego przykładem jest, chociażby wprowadzenie do sprzedaży Lodów Ekipy, które znikały z zamrażarek się w błyskawicznym tempie. Równie dobrze sprzedawały się zestawy Maty w McDonalds, mimo że raper był krytykowany za promowanie niezdrowych przekąsek.

Okazuje się, że Quebonafide wraz z FORXST-em założyli markę spożywczą i wprowadzili na rynek napoje herbaciane, które zgodnie z zapewnieniami producentów mają naturalnie pobudzać. Póki co do końca kwietnia będą dostępne w dwóch wariantach smakowych: matcha latte oraz milk tea. Pomysł ten pojawił się w ich głowach po powrocie ze wspólnej wycieczki do Azji. Napój ten jest obecnie bardzo popularny, podobnie jak kilka lat temu np. bubble tea.

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie – wyjaśniają.

Informację tą przekazał m.in. profil trapl_info na Instagramie. Z podanych w opisie informacji wynika, że marka nazywa się MISS TI, a za półlitrową butelkę napoju trzeba będzie zapłacić 9,99 zł.

Pod publikacją w mig zaroiło się od komentarzy. Przypomnijmy tylko, że za matchę w popularnych sieciówkach kawiarnianych trzeba zapłacić ok. 12-20 zł, więc cena nie wydaje się aż tak wygórowana. Internauci są jednak innego zdania:

  • Cena powinna być 2 razy niższa.
  • Za matche butelkowa 10 zł?  No sory, ale poniosło ich trochę.
    To WK nawet swojego energola pół litrowego za 5 ziko sprzedaje.
  • Trochę poniosło z ceną.
  • Nie kupię w życiu.
  • Cena trochę zawyżona ale z ciekawości i tak sie kupi.

Poniżej możecie obejrzeć oficjalny zwiastun MISS TI:

A wy spróbujecie matchy od Quebonafide?


Napoje Quebonafide

Napoje Quebonafide

Jak mieszka Quebonafide

Jak mieszka Quebonafide

Jak mieszka Quebonafide

Jak mieszka Quebonafide

Komentarze

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×