Caitlyn Jenner została twarzą bardzo popularnej sieciówki! To pierwsza jej duża kampania reklamowa

Caitlyn Jenner została twarzą bardzo popularnej sieciówki! To pierwsza jej duża kampania reklamowa

Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. ONS, Twitter)
Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. ONS, Twitter)
Ewa Kamionowska
11.03.2016 11:39, aktualizacja: 11.03.2016 14:15

Caitlyn Jenner to najbardziej znana transseksualistka świata. Odważna decyzja, by zmienić płeć i ujawnić to przed światem, wzbudziła powszechną dyskusję i skrajnie różne opinie: od tych najbardziej pochwalających jej zachowanie, aż po największą krytykę. Jedno jest pewno: Caitlyn jest dziś na ustach wszystkich i wywołuje wielkie emocje.

Nic dziwnego, że potencjał reklamowy celebrytki zaczynają wykorzystywać znane marki. Na swoim Twitterze Caitlyn Jenner właśnie ujawniła, że weźmie udział w kampanii reklamowej sportowej kolekcji ubrań H&M. To pierwsza na koncie 66-letniej członkini rodu Kardashian - Jenner taka współpraca ze światowym gigantem odzieżowym.

Kulisy sesji H&M. Jestem dumna, że mogę być częścią inspirującej kampanii #HMsport #więcejjużniedługo #bądźcieczujni - czytamy pod zdjęciem, na którym Caitlyn pozuje w sportowych ciuchach H&M.

W kampaniach H&M biorą udział najbardziej znane modelki, jak Anja Rubik, Magdalena Frąckowiak, Mica Arganaraz czy Kendall Jenner i Gigi Hadid, które były twarzami ekskluzywnej linii Balmain dla H&M. Nie mówiąc o Davidzie Beckhamie, który od lat tworzy z marką kolekcje ubrań i bielizny.

Trudno się zatem dziwić, że H&M zwrócił się z propozycją współpracy do osoby, która w światowym show-biznesie jest obecnie numerem jeden. O Caitlyn Jenner mówi się dużo i głośno. Odzieżowy gigant zapewne liczy, że podobnie stanie się z reklamowaną przez nią kolekcją sportowych ubrań.

Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. Twitter)
Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. Twitter)
Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. Twitter)
Caitlyn Jenner w reklamie kolekcji H&M Sport (fot. Twitter)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także