ExclusiveNarzeczona Artura Szpilki podpisała kontrakt z marką biżuteryjną. Na planie luksusowej sesji kusiła na potęgę

Narzeczona Artura Szpilki podpisała kontrakt z marką biżuteryjną. Na planie luksusowej sesji kusiła na potęgę

Kamila Wybrańczyk w kampanii Colibra
Kamila Wybrańczyk w kampanii Colibra
25.09.2020 15:50, aktualizacja: 25.09.2020 16:31

Colibra to producent biżuterii damskiej, który tworzy bransoletki, kolczyki oraz pierścionki zgodnie z najnowszymi trendami jubilerskimi. Podczas projektowania kobiecych dodatków kieruje się świetną znajomością mody damskiej, korzystając zarazem ze zdobywanego przez 40 lat doświadczenia.

Kamila Wybrańczyć ambasadorką marki Colibra

Dziś, dzięki świetnemu wyczuciu stylu oraz stosowaniu nowoczesnych metod produkcji, może pochwalić się niezwykle imponującą kolekcją stworzoną z myślą o kobietach w każdym wieku reprezentujących różnorodne style, dostępną na dodatek w hurtowych cenach. Ambasadorką marki została pewna siebie, charyzmatyczna i piękna Kamila Wybrańczyk.

Ludzie nie mają świadomości tego, że mamy w Polsce wspaniałe firmy biżuteryjne, które tworzą od A do Z w Polsce. W Colibrze jest bardzo dużo biżuterii i jest naprawdę specyficzna. Są klasyczne rzeczy, jest bardzo dużo pereł, jest troszeczkę stylu greckiego – powiedziała w rozmowie z reporterką Jastrząb Post Kamila.

Na jakie modele postawiła narzeczona Artura Szpilki?

Ja jestem bardziej za tymi modelami klasycznymi. Czyli ciężkie, duże, złote łańcuchy z literkami. Ale jak się ubierze małą czarną, to można ubrać do tego perły, które również są w nowej kolekcji. Będzie z czego wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie.

Katarzyna Miłosz, właścicielka marki Colibra podkreśla, jak wielką wagę marka przywiązuje do precyzji:

To nie są maszyny, to nie są automaty, to jest praca rąk. My to robimy od ponad 40 lat. Od projektu przez rzeźbienie ręcznie każdej sztuki. Bardzo dużo pracy ręcznej. Każda rzecz jest zrobiona z wielką precyzją.

Najnowsza kolekcja Colibry nosi nazwę Igual:

Colibra chce dotrzeć do klienta młodszego, dlatego nasza kolekcja  nazywa się Igual. To jest równowaga między wiekiem starszym, a młodszym. Aby dotrzeć do naszego młodszego klienta, zrobiliśmy nową kolekcję- absolutnie inną, z charakterem – powiedziała Svietlana Zwęgrodzka, właścicielka marki Colibra.

Zapraszamy Was do obejrzenia relacji z sesji zdjęciowej. Jak Wam się podoba nowa kolekcja marki Colibra?

  • Kamila Wybrańczyk w kampanii Colibra
  • Biżuteria Colibra
  • Biżuteria Colibra
  • Biżuteria Colibra
  • Biżuteria Colibra
  • Biżuteria Colibra
  • Kamila Wybrańczyk w kampanii Colibra
[1/7] Kamila Wybrańczyk w kampanii Colibra
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także