Jastrząb SerialeGwiazda "M jak miłość" wygrzewa się na egzotycznych wakacjach. To jej pierwsze zdjęcia w bikini

Gwiazda "M jak miłość" wygrzewa się na egzotycznych wakacjach. To jej pierwsze zdjęcia w bikini

Anna Gzyra na wakacjach
Rafał Dudek
31.07.2016 21:50, aktualizacja: 01.08.2016 10:46

Obecna aktorka serialu M jak miłość - Anna Gzyra-Augustynowicz, rzadko bywa na polskich salonach, szczególnie od kiedy dostała rolę w Pierwszej miłości. Jej pasją jest pisanie bloga, na którym ostatnio pochwaliła się licznymi zdjęciami z wakacji z mężem.

Jak sama aktorka podkreśla, raz na jakiś czas stara się znaleźć chwilę odpoczynku tylko we dwoje. Tym razem wyruszyli w egzotyczną podróż:

Co roku staramy się  z Mężem zaplanować wakacje tak, by znalazł się czas na kilkudniowy wyjazd tylko we dwoje. Z dużym wyprzedzeniem wszystko planuję, by zgrać Kuby i mój urlop oraz opiekę dla Helenki. Dość długo rozważaliśmy kierunek naszej podróży. Braliśmy pod uwagę odległe destynacje. Jednak z racji mocno ograniczonego czasu na wyjazd, bardzo długiej podróży tam i z powrotem – uznaliśmy, że pobyt na miejscu byłby niewspółmiernie krótki w stosunku do innych czynników. Dlatego skoncentrowaliśmy się na Europie. Wybór padł na ukochane Włochy, a dokładnie północną ich część.

Podróż zakochanych zaczęła się w Bergamo, gdzie wylądowali samolotem. Kolejnymi atrakcjami były wizyty w Mediolanie i Genui:

Kolejnego dnia wyruszyliśmy do Genui, stolicy i głównego miasta regionu Liguria. Po drodze zatrzymaliśmy się na kąpiel w morzu i pyszny obiad w miejscowości Pegli – tuż przy samej Genui. Zrelaksowani i wypoczęci, zostawiliśmy bagaże w hotelu i całe popołudnie oraz wieczór spędziliśmy spacerując i poznając Genuę, a w szczególności jej starówkę (największą w Europie). Klimat tego miasta jest dwojaki. Z jednej strony industrialna okolica, przepełniona robotnikami pracującymi w największym włoskim porcie. Przemysłowa część jest gwarna, intensywna, kolorowa, ale też dość brudna i duszna. A ten zabytkowy, stary obszar jest klimatyczny i ciekawy. Wspaniały plac Piazza De Ferrari, gdzie znajdują się budynki opery i akademii sztuk pięknych, wielka fontanna oraz pomnik Garibaldiego -narodowego bohatera Włoch szczególnie przypadł nam do gustu. Małe, kręte i wąskie uliczki – zwane caruggi, które prowadzą do różnych zakamarków, ciekawych zakątków tego miasta. Przepiękne kamieniczki z przeróżnymi płaskorzeźbami okalającymi ściany i balkony. Świeczki tlące się na stolikach przeróżnych knajpek tworzące aurę ciepła i tajemnicy. Taką Genuę bardzo lubię - dodaje na blogu

Następnie para wybrała się pociągiem do Monterosso. Byli także w Vernazzie, Portofino i Rapallo, by na koniec dotrzeć do Florencji, skąd wrócili do Polski:

Następnego dnia rano udaliśmy się na dworzec kolejowy Genova Brignole, podobno jeden z najpiękniejszych dworców we Włoszech – eklektyczny, nieco neobarokowy budynek przypominający pałac. Wzniesiono go na początku XX wieku, aby polepszyć komunikację z bogatym Mediolanem. Kupiliśmy bilety do Monterosso, pierwszej z pięciu miejscowości tworzących Narodowy Park Cinque Terre – Park Pięciu Ziem. Cinque Terre to pięć malutkich miasteczek położonych na riwierze liguryjskiej. Ze względu na swoje oszałamiające piękno i unikalną architekturę Monterosso, Vernazza, Riomaggiore, Cornigilia oraz Manarola zostały wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. W skład parku Narodowego wchodzą także przylegające plaże, zatoczki, skaliste klify oraz porośnięte lasami i winnicami góry, po których można spacerować wyznaczonymi ścieżkami.

Anna Gzyra na pewno po tak wyczerpującej podróżny nabierze sił aby wrócić na plan serialu.

Anna Gzyra nago na wakacjach
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.