NewsySylwester Wilk wreszcie pokazał ukochaną! Razem z piękną Julią wybrali się do Egiptu. Gorące zdjęcia rozpalają wyobraźnię

Sylwester Wilk wreszcie pokazał ukochaną! Razem z piękną Julią wybrali się do Egiptu. Gorące zdjęcia rozpalają wyobraźnię

Sylwester Wilk
Zuza Maciejewska
30.04.2021 09:00, aktualizacja: 30.04.2021 09:44

Sylwester Wilk wziął udział w Tańcu z gwiazdami. W jednym odcinku podzielił się swoją historią. Wyjawił, że gdy miał cztery lata, został adoptowany. Nie pamięta biologicznych rodziców, z tego, co udało mu się dowiedzieć, zmagali się z uzależnieniem. Wilk trafił do rodziny zastępczej, która nie miała z nim łatwo.

Sylwester zdradził, że zmagał się z uzależnieniem od narkotyków i alkoholu. Rodzice nie wiedzieli, jak sobie z nim poradzić. Przez to poznał, co to znaczy być bezdomnym. Gdy prawie dosięgnął dna, zadzwonił do mamy z pytaniem, czy może wrócić do domu. Ta przyjęła go z otwartymi ramionami.

Wilk skupił się na sporcie. Został biegaczem i trenerem. Zgłosił się też do programu Ninja Warrior, który przyniósł mu rozpoznawalność. Sportowiec doszedł aż do półfinału. W jego życiu miała jednak miejsce ogromna tragedia. Jadąc na motorze, uległ wypadkowi. Konieczna była amputacja nogi. Dzięki swojej determinacji uzbierał środki finansowe na profesjonalną protezę i może dalej realizować się w sporcie.

Sylwester Wilk z Julią na wakacjach w Egipcie

Sylwester Wilk odnalazł szczęście w miłości. Od dłuższego czasu spotyka się z Julią, z którą poznał się przez internet. Ich relacja szybko przerodziła się w coś poważniejszego. Zakochani są już po zaręczynach, o których poinformowali na początku tego roku. Opublikowali zdjęcie w sieci, na którym uwagę przyciągał przepiękny pierścionek.

Niedawno narzeczeni wybrali się na wspólne wakacje. Polecieli do Egiptu, gdzie spędzili dwa tygodnie. Wyruszyli też w rajd po pustyni, pracowali nad opalenizną, pływali w morzu. Z wyprawy przywieźli nie tylko piękne wspomnienia, ale także cudowne zdjęcia. Niektóre z nich są bardzo gorące, jak te, na którym para przytula się w basenie. Widać, że mimo upływu czasu, darzą się bardzo silnym uczuciem.

Sylwester Wilk i Julia w Egipcie

Wilk przekonuje, że już po pierwszym tygodniu urlopu razem z Julią byli bardzo wypoczęci, w drugim zaczęli się nieco nudzić. Poznali jednak parę Polaków, z którymi spędzali czas. Do Polski wrócili z nową energią do działania:

Po pierwszym tygodniu byliśmy super wypoczęci, za to w drugim tygodniu już się nudziliśmy i zaczęliśmy trochę marudzić. Hotel był piękny i bardzo duży, ale w pewnym momencie i tak poczuliśmy chęć wyrwania się do miasta. W hotelu poznaliśmy młodą parę Polaków, z którymi spędziliśmy cały drugi tydzień wakacji. W wolnych chwilach staraliśmy się też trenować. W Egipcie wszystkie hotele, baseny siłownie i sklepy są normalnie otwarte więc nie mieliśmy żadnych komplikacji związanych z obostrzeniami. Wypoczęliśmy na maksa i wróciliśmy z nową energią. Egipt, choć jest pięknym krajem jest też na swój sposób męczący. Ich kultura jest zupełnie inna niż nasza. Za wszystko chcą 1$, nawet za otwarcie drzwi do łazienki na lotnisku. Nie da się też wejść do sklepu i nic nie kupić, bo można w ten sposób narazić się na gniew sprzedawcy. Na pewno będziemy fajnie wspominać te wakacje, ale do Egiptu najwcześniej wrócimy chyba dopiero jak będziemy na emeryturze.

Para ładowała akumulatory przed miesiącami intensywnej pracy. Tej nie będzie im brakować. W maju rusza strona internetowa ze sportową kolekcją Sylwestra. Zorganizuje również wyjazdy sportowe. Na przełomie lipca i sierpnia w góry, potem na Teneryfę. Sylwester Wilk zgłosił się też do następnej edycji Ninja Warrior. Chce udowodnić, że bez nogi także potrafi przejść tor przeszkód.

• Sylwester Wilk i Julia w Egipcie
[1/9] Sylwester Wilk i Julia w Egipcie
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.