Żaden polski artysta na Eurowizji nie miał takiego wsparcia jak Monika Kuszyńska. TVP wpadło na pomysł wypromowania jej piosenki za granicą
Notowania u bukmacherów są bardzo słabe.
18.04.2015 20:42
Za równy miesiąc dowiemy się czy Monika Kuszyńska z balladą "In the name of love" porwała widzów Eurowizji. Zanim jednak nasza reprezentantka wyleci do Austrii, aktywnie promuje piosenkę na zagranicznych imprezach związanych z wydarzeniem. W ubiegłym tygodniu wokalistka wystąpiła w Rydze, dzisiaj zaśpiewa w Amsterdamie. Być może w ten sposób jej szanse na zwycięstwo chociaż trochę wzrosną.
Przypomnijmy, że aktualnie bukmacherzy nie wróżą Polce nawet szansy na awans do finału. Z tej okazji TVP postanowiła wesprzeć Monikę i zorganizowała akcję internetową inspirowaną popularnym splashem.
Zadanie polega na tym, żeby zrobić zdjęcie z sercem - motywem przewodnim Eurowizji, a następnie umieścić je na Facebooku z hasztagiem "#vote4monika". To jednak nie koniec, bo wraz z dodaniem wpisu obowiązkowo należy nominować znajomych, którzy powinni powtórzyć tę samą czynność.
Telewizja Publiczna wierzy, że w ten sposób zainteresowanie "In the name of love" wzrośnie, a Monika nie tylko awansuje do ścisłego finału, ale też wygra konkurs. Nasz optymizm jest nieco mniejszy, ale oczywiście trzymamy kciuki i zachęcamy do wspierania Kuszyńskiej. Agata Młynarska służy przykładem: