Tylko u nas! Małgorzata Rozenek otwiera nowy biznes! MRM Food zagrozi Annie Lewandowskiej?
Małgorzata Rozenek idzie ja burza. Perfekcyjna nie tylko bryluje na salonach jak najprawdziwsza gwiazda z Hollywood, wzbudzając ogólny zachwyt swoimi stylizacjami i smykałką do mody, ale również prężnie rozwija swoją markę na rynku. Ukochana Radosława Majdana ma milion pomysłów na sekundę, ale jej najnowszy biznes plan jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Właśnie startuje jej marka spożywcza MRM Food.
30.04.2019 | aktual.: 30.04.2019 09:37
Jak udało się ustalić JastrzabPost, Perfekcyjna na początek planuje zawrzeć w swojej ofercie catering dietetyczny oraz dietę pudełkową. Ich skład i wartości kaloryczne dostosowane będą do potrzeb nawet najbardziej wybrednych spośród klientek gwiazdy. Jak wyjawiła Rozenek, pomysł na nowy biznes wiąże się bezpośrednio z jej walką z niepłodnością i staraniami o dziecko. Gwiazda zwróciła szczególną uwagę na istotne kwestie związane z żywieniem od kiedy zdecydowała wraz z mężem, że pragnie mieć kolejne dziecko. Jak wiadomo, Małgorzata i Radosław walczą o poczęcie w klinicie in vitro, z której usług piękna mentorka Projekt Lady korzystała już w przeszłości.
Pogłębiając swoją wiedzę na temat procedury i sposobów na zwiększenie prawdopodobieństwa na jej powodzenie, Rozenek zainteresowała się makrobiotyką i układaniem diet w zgodzie z naturalnymi potrzebami organizmu. To właśnie te studia sprawiły, że wpadła na pomysł założenia własnej marki żywieniowej.
Sama już rok temu zrezygnowała z jedzenia mięsa, rzuciła palenie, stara się pić dużo wody i niemal zupełnie wyeliminowała ze swojej diety sól. Obecnie waży 55 kilo i stara się odżywiać tak zdrowo, jak to tylko możliwe. Właśnie dlatego chce w tym pomóc również swoim fankom. Nie zamierza ograniczać się tylko do cateringu - w przyszłości chciałaby także wypuścić na rynek zdrowe produkty sygnowane swoim nazwiskiem.
Nie ma wątpliwości, że to kolejny pomysł gwiazdy, który okaże się zawrotnym sukcesem. Rozenek jest bowiem jak współczesna, kobieca wersja króla Midasa. Czego nie dotknie, zamienia w złoto. Jest twarzą marki kosmetycznej, reklamuje biżuterię, niedawno zadebiutowała na rynku z kolekcją porcelany zaprojektowanej dla znanej firmy, ma własna kolekcję tekstyliów dla dzieci i jak widać dopiero się rozkręca!
Tak wygląda kobieta sukcesu XXI wieku!
Zobacz także