Monika Kuszyńska na Eurowizji 2015 zrobiła Warszawie reklamę marzeń. Co zobaczyło 200 milionów widzów na całym świecie? [WIDEO]
22.05.2015 09:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dzisiejszy wieczór Monika Kuszyńska i polscy fani Eurowizji mogą uznać za udany. Polska piosenka In The Name Of Love okazała się jedną z najlepszych i awansowała do wielkiego finału. Na razie nieznane są szczegółowe wyniki głosowania na Eurowizji 2015, ale już teraz wiadomo, że Monika Kuszyńska znalazła się w top10.
Przed występem Moniki Kuszyńskiej w półfinale (a także już w sobotę - przed finałową prezentacją) cały świat zobaczył piękną wizytówkę Polski, która jest zapowiedzią polskiej piosenki. Monika Kuszyńska pokazała Warszawę. Nie zabrakło m.in. Pałacu Kultury i Nauki.
Zobacz także
Zobaczcie całą zapowiedź polskiego występu na Eurowizji 2015. Dobra reklama dla kraju?