Kinga Rusin zrobiła karierę w telewizji, ale to biznes zapewnił jej dostatek. Na kosmetykach zbiła fortunę, chociaż nie było łatwo
15.08.2021 22:40, aktual.: 16.08.2021 08:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kinga Rusin nieodłącznie kojarzy się z telewizją, w której spędziła większość zawodowego życia. Pracowała wiele lat na swoją pozycję i – jak podkreśliła w rozmowie z JastrząbPost – do wszystkiego doszła sama.
W 2005 r. została prowadzącą Dzień Dobry TVN, który zapewnił jej największą popularność. Przez kolejne 15 lat realizowała codzienne poranne rozmowy. W tym czasie Rusin wzięła także udział w 4. Tańcu z gwiazdami, który w parze ze Stefano Terrazzino wygrała. To tylko ugruntowało jej pozycję gwiazdy. Potem był też You can dance, ale Kindze było mało. Obecnie realizuje się w biznesie.
Kinga Rusin zbiła fortunę na kosmetykach
Kinga Rusin parę miesięcy temu porzuciła media i w pełni poświęciła się rozwojowi firmy, która przyniosła jej niezłą fortunę. To właśnie kosmetyki naturalne, które stały się obiektem jej aktywności biznesowej, zapewniły pokaźne wpływy.
Rusin podkreśla, że jakość gwarantuje własnym nazwiskiem.
Firma okazała się ogromnym sukcesem. Jak zaczęła? Poszukiwała zajęcia po urodzeniu córki. Jej sąsiadka Magdalena Hajduk miała małą firmę kosmetyczną.
Znajomość zaowocowała tym, że dziennikarka w 2008 r. podpisała umowę partnerską ze spółką Aromeda, która zaczęła produkować kosmetyki pod nazwą Pat&Rub. Nazwisko Kingi Rusin pomogło bardzo sprawnie rozwinąć przedsiębiorstwo. Produkty można było znaleźć w sieci jednej z największych drogerii. W pewnym momencie jednak współpraca pań zakończyła się w dosyć nieprzyjemnych okolicznościach.
Ostatecznie spór został rozstrzygnięty na korzyść dziennikarki. O zwycięstwie mówiła z zadowoleniem.
Od kiedy Kinga Rusin zaczęła samodzielnie kreować markę, jeszcze bardziej zaznaczyła jej obecność na rynku. W 2018 r. jej biznes zanotował aż 28 mln zł zysków ze sprzedaży, czym pochwaliła się w mediach społecznościowych na początku 2019 r. Ten sukces mógł stać u podstaw zaskakującej decyzji dziennikarki, że odchodzi z Dzień Dobry TVN, co ogłosiła w 2020 r.
Obecnie ma już ustabilizowaną pozycję na rynku. Biznes ostatnio prowadziła zdalnie z Malediwów. Nie przestała angażować się w sprawy ważne dla Polski, a swoje opinie wyraża najczęściej w bezpardonowych postach w social mediach. Działa też charytatywnie, wspierając różne inicjatywy, które są zgodne z jej światopoglądem.