Matka Meghan Markle podpadła matce księżnej Kate. Sprytna Carole Middleton znalazła sposób na zdegradowanie konkurentki
Carole Middleton jest bardzo energiczną kobietą. Swoją pozycję zawdzięcza ciężkiej pracy. Chciała zostać nauczycielką, jej rodzice nie mogli sobie jednak pozwolić na to, by ukończyła odpowiednie studia. Ruszyła więc do pracy. Najpierw jako sekretarka, potem jako stewardesa w British Airways. Właśnie tam poznała Michaela Francisa Middletona. Szybko między nimi narodziło się uczucie, a para postanowiła zalegalizować związek i wzięła ślub.
22.03.2022 07:00
W 1987 roku Carole Middleton ruszyła z własnym biznesem. Założyła Party Pieces, firmę, która rozpoczęła działalność od produkcji toreb imprezowych, a obecnie sprzedaje artykuły imprezowe i dekoracje w sprzedaży wysyłkowej. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, bo biznes kwitnie.
Dodatkowo zyskała niespodziewaną rozpoznawalność, kiedy jej córka, Kate, związała się z brytyjskim następcą tronu. Idealnie odnalazła się w nowej roli. Była ulubioną teściową w rodzinie królewskiej, ale doczekała się konkurencji, w postaci niezwykle interesującej mamy Meghan Markle, Dorii. Co donosi prasa?
Jak matka księżnej Kate zdegradowała matkę Meghan Markle?
Doria Ragland w lutym niespodziewanie pojawiła się na rozdaniu nagród NAACP, obok swojej córki Meghan Markle i zięcia księcia Harry'ego. Podczas gdy mama Archiego oszołomiła zebranych w niebieskiej sukni, Doria ukradła pokaz w sukience Burberry, a fani chwalili teściową Sussexa za jej stonowany i ponadczasowy wygląd, dając temu wyraz w mediach społecznościowych.
New Idea podaje jednak, że Carole Middleton, nie była tak bardzo pod wrażeniem jej wyglądu. W końcu to ona została okrzyknięta przez media idealną teściową, ponieważ nigdy nie zaliczyła gafy, uczestnicząc w wydarzeniach ze swoją córką, księżną Cambridge. Nie byłoby więc niespodzianką, gdyby czuła się trochę zazdrosna o uwagę, jaką przyciągnęła Doria.
Zaledwie kilka dni po tym, jak Doria trafiła na pierwsze strony gazet, Carole ogłosiła wydanie swojej nowej kolekcji o tematyce morskiej dla swojej firmy, Party Pieces. Następnie przeprowadziła pierwszy od lat wywiad z magazynem SheerLuxe, aby omówić jej karierę, dzięki czemu wróciła na pierwsze strony gazet, a przy okazji zdegradowała popularność Dorii. Źródła New Idea nie mogą nie zauważyć, że czas wydaje się nieco zbyt idealnie wpasowany w występy Dorii.
Myślicie, że jest tu nuta rywalizacji?