Jessica Mercedes zamknęła Instagram. Tego było już za wiele
Jessica Mercedes jako blogerka modowa szybko zbudowała swoją pozycję. Jej marka odzieżowa miała być hitem, a stała się kitem. Na dodatek skompromitowała znaną szafiarkę. Okazało się, że t-shirty z metką Veclaim zostały wyprodukowane przez popularną i tanią markę Fruit of the Loom. Klientki, które traktowały markę Jess jako synonim luksusu na miarę La Manii, poczuły się oszukane.
04.06.2020 | aktual.: 04.06.2020 21:26
Szafiarka starała się wyjaśniać, skąd metka innej marki na jej produkcie. Twierdziła, że wraz z pracownikami wybrali firmę, która jest ekspertem w dziedzinie tworzenia dobrej jakości produktów basicowych i na nich budowali linię kreatywną części kolekcji. Ale większość internautek nie uwierzyła w te argumenty. Sprawę bada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdza, czy Veclaim celowo wprowadzało klientów w błąd.
Jessica Mercedes zamknęła profil na Instagramie
Atakowana przez fanów i media Jessica zdecydowała się w czwartek na zmianę statusu swojego profilu na Instagramie. Od teraz jest on prywatny.
Jess wyjaśniła, że jej decyzja jest związana z komfortem jej followersów.
W kolejnej części relacji szafiarka stwierdziła, że ma ochotę na kontakt ze swoimi fankami, ale najchętniej w wiadomościach prywatnych.
Myślicie, że Jessice uda się jeszcze odzyskać zaufanie i pozycję na rynku mody?