Szukaj

Cannes 2019. Przepiękne ambasadorki L’Oréal Paris: Grażyna Torbicka, Eva Longoria i Elle Fanning promują WORTH IT STUDIO

Festiwal Filmowy w Cannes 2019 trwa od kilku dni. To on przyciąga na Lazurowe Wybrzeże największe nazwiska w branży, które mogą nie tylko oglądać premiery filmowe, ale skorzystać z różnych atrakcji. Jedną z nich przygotowała marka L'Oréal Paris. 

Festiwal Filmowy w Cannes 2019 rozpoczął się we wtorkowy wieczór. Od tego momentu we Francji zaczęły pojawiać się prawdziwe gwiazdy. Na czerwonym dywanie błyszczą znakomite aktorki, wybitni reżyserowie czy uznani producenci. Oczywiście na miejscu nie brakuje przedstawicieli mediów z całego świata.

Wśród nich znajduje się polska dziennikarka i krytyk filmowy – Grażyna Torbicka, która jednocześnie jest Globalną Ambasadorką L’Oréal Paris. Dlaczego gwiazda zdecydowała się na tę współpracę? Ponieważ wie, że marka stawia na kobiety, które coś już w życiu osiągnęły:

To cenne, że L’Oréal Paris nie ma bezwzględnego kultu młodości. Firma oferuje produkty dla 20-latek, ale także dla 50-latek i 60-latek. I wysuwa je na pierwszy plan – wyjawiła Torbicka.

Marka od ponad dwudziestu lat jest oficjalnym partnerem tego wydarzenia. W tym roku stworzyła specjalną przestrzeń WORTH IT STUDIO, w myśl idei #kobietywroliglownej. Wśród atrakcji są m.in. autorskie schody WORTH IT STAIRS, dzięki którym każda kobieta może doświadczyć emocji i wrażeń niczym z czerwonego dywanu!

Grażyna Torbicka miała okazję odwiedzić tę strefę już pierwszego dnia, na chwilę przed wyjątkowymi spotkaniami z Evą Longorią oraz Amber Heard.

Jak wygląda ta przestrzeń? Zdjęcia znajdziecie w galerii.

Zobacz: Cannes 2019: Magda Boczarska w starej kreacji! Nosiła ją gdy była w zaawansowanej ciąży!

Zobacz: Cannes 2019: Agata Nizińska szaleje ze stylizacjami! Była galowa suknia, teraz czas na trochę seksapilu!

Zobacz: Cannes 2019: Helen Mirren w nowej fryzurze i obłędnej kreacji! Ambasadorka L’Oréal Paris wie, jak zachwycić!


Śledzisz relacje z festiwalu w Cannes?

×