Mamy zdjęcia z kampanii nowej kolekcji Wojas. Sebastian Karpiel-Bułecka i Basia Kurdej-Szatan promują obuwnicze trendy
Marka Wojas do kampanii promującej nową kolekcję chętnie angażuje pary. Nie bez przyczyny. Tylko w ten sposób najpełniej można pokazać najnowsze obuwnicze trendy i to zarówno w męskim, jak i damskim wydaniu.
19.02.2016 12:03
Twarzami najnowszej kolekcji marki na sezon wiosna-lato 2016 zostali Sebastian Karpiel Bułecka i Basia Kurdej-Szatan. I choć prywatnie pary nie tworzą, na planie zdjęciowym stworzyli stylowy, dopełniający się duet. Sebastian uosabia męską moc i siłę, Basia to wrodzona delikatność i kobiecość.
Sesja zdjęciowa (jej autorem jest uznany polski fotograf Robert Wolański) odbyła się w niezwykle urokliwych wnętrzach zakopiańskiego hotelu, w którym podhalańska tradycja wymieszana jest z surowymi, nowoczesnymi akcentami. Ten miks świetnie się sprawdził, zwłaszcza biorąc pod uwagę bliskie relacje i marki Wojas, i Sebastiana z rejonem podhalańskim.
W kampanii postawiono na pokazanie najmocniejszych wiosenno-letnich trendów. I tak zarówno Sebastian, jak i Basia pozują w sportowym obuwiu - zestawienie trampek z casualowymi stylizacjami, ale też tymi bardziej eleganckimi jest wciąż mocno osadzone w trendach.
Nie zabrakło propozycji dla fanów klasyki. Sebastian na przykład pozuje w stylowych oksfordkach, które równie dobrze wypadają zestawione z garniturem, jak też z mniej zobowiązującą i supermodną w tym sezonie kurtką bomberką.
Basia z kolei przekonuje, że tej wiosny wypada mieć w szafie nie tylko klasyczne szpilki, ale też pantofle z metalizowanej skóry. Te ostatnie to wielki hit! Nie tylko złote czy srebrne, ale i w bardziej fantazyjnych kolorach. W kolekcji Wojas nie mogło ich zabraknąć.
Wszystkie zdjęcia z kampanii nowej kolekcji Wojas wiosna-lato 2016 z udziałem Sebastiana Karpiela Bułecki oraz Basi Kurdej-Szatan możecie obejrzeć w naszej galerii.