Doda w nowej, ważnej roli! Została ambasadorką polskiej marki. "To mój świadomy wybór"
Dorota Rabczewska od ponad dwóch dekad nie tylko króluje na polskiej scenie muzycznej, ale na każdym kroku udowadnia, że jest artystką wszechstronną. Znana jest także ze swojej charyzmy, bezkompromisowej szczerości i zaangażowania w ważne społecznie tematy. Czy nowa rola, której się podjęła powinna zaskakiwać? Absolutnie nie.
Cóż to za rola? Otóż Doda została ambasadorką polskiej marki Dafi, która od ponad 30 lat jest liderem w dziedzinie filtracji wody w naszym kraju. Współpraca wydaje się być naturalnym połączeniem dwóch silnych partnerów – Dody, jako wyrazistej marki osobistej i Dafi, firmy o ugruntowanej pozycji i ważnej misji.
Decyzja o zaangażowaniu Dody była strategicznym krokiem marki. Jak przyznaje Katarzyna Bursztein, Dyrektor Marketingu Dafi, kluczowe były cechy artystki: jej autentyczność i siła przekazu, które sprawiają, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w Polsce.
– (…) potrafi zwrócić uwagę na siebie, ale również na istotne kwestie społeczne. Wspólnie możemy osiągnąć ważny cel: przekonać kolejne miliony ludzi do prostych działań sprzyjających zdrowiu, oszczędności i planecie – tłumaczy Bursztein.
Dla Dody ta współpraca jest naturalnym przedłużeniem jej stylu życia i wartości. Artystka otwarcie mówi:
– U mnie nie ma miejsca na ściemę i kompromisy – ani na scenie, ani w życiu prywatnym.
Od lat jest zdeklarowaną przeciwniczką jednorazowego plastiku. Jak sama podkreśla:
– Od dawna nie kupuję wody w plastikowych butelkach. Przysięgłam sobie, że nie wiem jakby musiało mi się chcieć pić, żebym sięgnęłam po jednorazówkę. Po prostu – nie ma takiej opcji! W moim życiu nie ma miejsca na śmieci – w żadnej postaci! Współpraca z Dafi to mój świadomy wybór.
Współpraca skupi się na promowaniu butelek filtrujących w najmodniejszych kolorach sezonu, które są praktyczną alternatywą dla wody butelkowanej. Właśnie ruszyła akcja przedsprzedażowa, która cieszy się dużym zainteresowaniem.
W ramach kampanii, która będzie prowadzona w digitalu, głównie w social mediach, przygotowano serię dynamicznych filmów, w których Doda w humorystyczny i charakterystyczny dla siebie, zaczepny sposób rozprawia się ze sztuczną inteligencją. Gwiazda dobitnie pokazuje, że to nie AI, a naturalna inteligencja i dobre nawodnienie są kluczem do rozwiązywania codziennych problemów.
Także produkcja kampanii odbyła się z dbałością o ekologię: w przestrzeni wykorzystującej rozwiązania najnowszej generacji w ciągu 8 godzin powstały materiały w 7 różnych lokacjach, łączące wirtualne tła z realnymi elementami scenografii.
– Dzięki temu oszczędziliśmy czas, paliwo i ograniczyliśmy ślad węglowy – bo ekologia to też inteligentny wybór! – mówi Dyrektor Marketingu Dafi.
Nowa kampania z Dodą ma inspirować do wprowadzania małych, ale znaczących zmian w codziennym życiu, które przynoszą korzyści zarówno dla zdrowia i portfela, jak i dla naszej planety. Pierwsze efekty tej ekscytującej współpracy możemy podziwiać już teraz!