Biedronka wprowadziła zmiany, które oburzyły pracowników: "Tu wcale nie chodzi o bezpieczeństwo". Jest afera
Biedronka jest siecią sklepów, w której Polacy najchętniej zaopatrują się w produkty spożywcze. Dyskont regularnie przygotowuje dla swoich klientów mnóstwo promocji, dzięki którym można sporo zaoszczędzić. W sklepach praktycznie zawsze są tłumy, które polują na atrakcyjne oferty. Każda nowa gazetka sieci kryje dla klientów niejedną cenową okazję. Ze względu na pandemię koronawirusa, we wszystkich Biedronkach w Polsce zostały wprowadzone nowe zasady działalności.
08.04.2020 | aktual.: 08.04.2020 09:08
Biedronka: nowe zasady zakupów
Sieć od samego początku bardzo rygorystycznie stosuje się do wprowadzonych przez rząd obostrzeń dotyczących zakupów. Według najnowszych przepisów na terenie marketu może znajdować się nie więcej niż 3 osoby przypadające na jedną kasę. Między godzinami 10-12 w sklepach mogą przebywać jedynie osoby powyżej 65 roku życia. Przy wejściu do każdego z punktów znajdziecie również obowiązkowe dla kupujących rękawiczki jednorazowe.
Biedronka: pracownicy oburzeni zmianami
Sieć ze względu na panującą pandemię wprowadziła również szereg udogodnień dla swoich klientów w okresie świątecznym. W sklepach zostały wydłużone godziny pracy – tak, aby każdy klient zdążył zrobić zakupy. Dyskonty w dniach od 7 do 10 kwietnia są otwarte przez całą dobę. W Gazecie Pomorskiej sprawa została skomentowana zarówno przez pracowników, jak i związkowców.
Według pracownicy dyskontu dyrekcji sklepu zależy tylko i wyłącznie na utrzymaniu wysokich zysków ze sprzedaży, a "szary" pracownik musi dostosować się do wprowadzonych zasad.
Biedronka komentuje swoje działania jako wsparcie dla klientów, którzy ze względu na panujące obostrzenia mają ograniczoną możliwość w zrobieniu podstawowych zakupów. Sieć dyskontów wydłużając godziny otwarcia, chce rozbić tworzące się przed wejściem do sklepów kolejki.
Głos w tej sprawie zabrał również Jan Dopierała, prezes Kujawsko-Pomorskiego Międzybranżowego Związku Zawodowego.
Na czas pandemii może Biedronka powinna zmienić hasło reklamowe na "Niskie ceny przez całą dobę"?
Zobacz także