Jak Sara Boruc dociera do światowych gwiazd i co myśli o polskich markach? Jako projektantka zrobiła karierę za granicą
Sara Boruc w 2014 roku wyszła za mąż za Artura Boruca. Od tego czasu uchodzi za jedną z najpopularniejszych polskich WAGs. Jeśli chodzi o rozpoznawalność, to konkurować mogą z nią tylko Anna Lewandowska i Marina. Pamiętajmy jednak, że każda z nich spełnia się na innych płaszczyznach i ma inne grono fanów.
28.11.2021 | aktual.: 28.11.2021 21:10
Żona Artura Boruca, nie chciała zadowolić się sławą WAG i nie poprzestała na byciu influencerką. Bardzo szybko zapracowała na własne nazwisko w branży. Najpierw założyła firmę z biżuterią, a klika miesięcy temu wystartowała z własną marką modową. Jej kreacje zdążyły już podbić świat - w swoich garderobach mają je Kendall Jenner, Hailey Bieber czy Megan Fox. Sprawia to, że Sara zostawiła daleko w tyle konkurencję. Czemu zawdzięcza sukces? Jak sama twierdzi, stara się śledzić światowe trendy.
Więcej na ten i kilka innych tematów opowiedziała w rozmowie z naszą reporterką. W wywiadzie nie zabrakło mocnych opinii.
Sara Boruc o polskich markach oraz kolekcjach Małgorzaty Rozenek i Maffashion. Co powiedziała?
Nasza reporterka zapytała Sarę Boruc o opinie na temat polskich marek jej konkurentek, a także o marki odzieżowe Małgorzaty Rozenek i Maffashion. Sara powiedziała:
Czy Sara przygląda się ich działaniom?
Sara zdradziła też jak udało jej się w tak krótkim czasie osiągnąć taki sukces i ze swoją marką dotrzeć do topowych światowych gwiazd?
Dobry marketing, strategia i szczęście to jedno, ale ubrania muszą mieć to coś, żeby zachwycić gwiazdy, które na wyciągnięcie ręki mają modowe perełki od topowych młodych brandów od Chanel po Diora. Sarze udało się stworzyć projekty, które zachwyciły światowe fashionistki i magazyny modowe na całym świecie, które zachwycają się The Mannei. A jak Wam podobają się jej ubrania?