NewsyRozemocjonowani widzowie atakują "Top Model". "Zakończenie jak w telenoweli"

Rozemocjonowani widzowie atakują "Top Model". "Zakończenie jak w telenoweli"

Widzowie krytycznie o "Top Model"
Widzowie krytycznie o "Top Model"
Źródło zdjęć: © AKPA

19.09.2024 17:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Top Model 13". Rozczarowanie widzów sięgnęło zenitu po ostatnim odcinku. Nie podoba się im to, w jaki sposób zakończono emisję. - Nam widzom bardzo nie podoba się nowa formuła programu - brzmi jeden z głosów.

"Top Model" to flagowy format TVN, który od lat łączy świat mody z emocjonującymi historiami uczestników. Pierwsze odcinku wyemitowano w 2010 roku. Celem show jest odnalezienie i wypromowanie nowych twarzy w świecie modelingu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Na czym polega "Top Model?

Każda edycja "Top Model" rozpoczyna się od castingów, na których jury wybiera osoby z największym potencjałem do kariery w modelingu. Następnie uczestnicy przechodzą przez szereg wyzwań, takich jak sesje zdjęciowe, pokazy mody i reklamy, które mają na celu sprawdzenie ich umiejętności i wytrzymałości. Jednym z najbardziej emocjonujących momentów programu są panele jurorskie, podczas których z każdego odcinka odpadają najsłabsi uczestnicy.

Widzowie wściekli po ostatnim odcinku "Top Model"

Ostatni odcinek show sprowokował w widzach skrajne emocje. Wszystko przez nietypowy finał. Otóż produkcja zakończyła bez podania nazwisk uczestników, którzy pożegnali się z udziałem w reality show, oddając pole innym.

W mediach społecznościowych zaroiło się od głosów niezadowolenia. To tylko niektóre z opinii, jakie zamieścili tam zniesmaczeni widzowie: "Kto montuje te odcinki ostatnio? Mega dziwnie się ogląda... Zwłaszcza ostatni odcinek, który został ucięty", "To ucięcie programu w trakcie eliminacji to jest brak szacunku do widza", "Zakończenie rzeczywiście jak w telenoweli brazylijskiej", "Chyba produkcja chcę zmniejszyć liczbę oglądających… W skrócie - pokażą, co będzie w następnym odcinku, a eliminacje niedokończone. Mija się to z celem", "Nam widzom bardzo nie podoba się nowa formuła programu. 10-minutowe reklamy przed końcem odcinka, tylko po to, żeby usłyszeć, że o tym, kto odpadł, dowiemy się 'już za tydzień'".

Podobnych komentarzy można znaleźć dziesiątki. Trudno jednak powiedzieć, czy stacja weźmie je sobie do serca i dopilnuje, żeby taka sytuacja się nie powtórzyła.

Źródło artykułu:JastrzabPost.pl