6 godzin rekordowych rabatów podczas Jungle Night w outletach FACTORY
15 maja startuje druga odsłona Jungle Night w centrach FACTORY, z 50% rabatami od cen outletowych. Największa akcja zakupowa na polskim rynku ponownie potrwa sześć godzin, a udział w niej zapowiedziały wiodące marki światowe i lokalne, obecne w pasażach handlowych popularnych outletów z czerwono – białym logo. Tym razem na zakupy z najsilniejszymi obniżkami w roku zapraszają warszawskie FACTORY Annopol, FACTORY Poznań i FACTORY Gliwice na Śląsku. Poznajcie szczegóły.
Jungle Night odbywa się w sześciu krajach europejskich. Polska edycja bije rekordy popularności, przyciągając na zakupy nie tylko klientów z miast, gdzie zlokalizowane są outlety FACTORY, ale mieszkańców całych regionów i turystów. Tego dnia, salony outletowe marek odnotowują często trzycyfrowe wzrosty sprzedaży, a klienci wychodzą z naręczem toreb pełnych zakupów. - Jungle Night to wyjątkowy czas dla klientów, otrzymują bowiem możliwość kupna ulubionych produktów w cenach, jakich nie spotykają w żadnym z formatów handlowych, nawet podczas szczytu sezonowych przecen. Zakupy w outlecie to nie tylko zaspokajanie potrzeb, ale też emocje i pozytywna energia, towarzyszące poszukiwaniu okazji. Tych podczas Jungle Night dostarczamy ze zdwojoną siłą – mówi Klaudia Czyżak - Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech, operatora outletów FACTORY.
Tegoroczna, wiosenna edycja Jungle Night odbywa się w dwóch terminach:
- 8 maja: FACTORY Ursus w Warszawie & FACTORY Kraków
- 15 maja: FACTORY Annopol w Warszawie & FACTORY Poznań & FACTORY Gliwice
Jungle Night w FACTORY: proste zasady i wielkie rabaty
Akcja startuje o godz. 16.00, a zakończy się o godz. 22.00, bo podczas Jungle Night outlety FACTORY będą czynne o godzinę dłużej. W tym czasie cała oferta zyska 50% rabaty od cen outletowych. Warunkiem będzie określony przez każdy ze sklepów minimalny próg cenowy lub konieczność zakupu minimum dwóch towarów jednocześnie. Salony outletowe, biorące udział w akcji, będą oznaczone specjalnym znakiem Jungle Night. Co ważne, lista marek, biorących udział w akcji, zostanie upubliczniona na pięć dni przez każdym z finałów na stronach internetowych FACTORY
Wyjątkowa energia Jungle Night i prezenty
Atmosferę Jungle Night podtrzymywać będą didżeje, grający na żywo w pasażach handlowych. Nie zabraknie też dekoracji w stylu Jungle. Specjalny plakat akcji przygotowała w tym roku artystka Karolina Lubaszko - ilustratorka i graficzka, której projekty oglądać można
na wystawach w wielu krajach europejskich. Podczas Jungle Night, klienci okazujący paragon w Info Punktach, otrzymają plakat Karoliny Lubaszko. Subskrybenci newslettera FACTORY dostaną go w formie elektronicznej, w specjalnym pliku przygotowanym do druku.
Miejsce, gdzie spotkasz najlepsze marki w wyjątkowo atrakcyjnych cenach
FACTORY to największa sieć outletów w Polsce, odwiedzana przez kilkanaście milionów klientów rocznie. Centra prezentują wyjątkową ofertę salonów marek premium i średniego segmentu w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. Podczas Jungle Night outletowe ceny zyskają dodatkowe 50% rabaty.
Sprawdź listę sklepów na stronach internetowych FACTORY: Zobacz
Łatwy dojazd z każdego miejsca w regionie
Outlety FACTORY mieszczą się w czterech miastach: w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), w Krakowie, w Poznaniu i w Gliwicach. Na kierowców czekają pojemne parkingi i ładowarki do aut elektrycznych, a sprawny dojazd zapewniają łatwe połączenia outletów z autostradami, miejskimi obwodnicami, szybkimi drogami krajowymi i centrami miast. Do warszawskich outletów FACTORY można też sprawnie dojechać komunikacją miejską.