Paulina Krupińska oceniła kosmetyczny biznes Anny Lewandowskiej: "Gdzieś tam jakieś słuchy mnie dochodzą, że…" [WIDEO]
Anna Lewandowska ma głowę do interesów. Gwiazda jest nie tylko żoną słynnego polskiego piłkarza, ale przede wszystkim spełnia się zawodowo jako ekspert w dziedzinie zdrowego stylu życia. Założyła swoje centrum fitnessu, organizuje obozy sportowe, na które bilety rozchodzą się jak na pniu, ma swoją własną markę produkującą zdrową żywność, a już niebawem wypuści na rynek swoją linię naturalnych kosmetyków. Czy ten biznes także okaże się sukcesem? O to zapytaliśmy Paulinę Krupińską.
08.10.2019 | aktual.: 09.10.2019 01:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zobacz także
Prace nad kosmetykami Lewandowskiej trwały blisko dwa lata. Wszystko dlatego, że gwiazda chce przekazać klientom jak najlepszej jakości produkty, które będą pozbawione konserwantów i parabenów:
Krupińska zasugerowała, że Lewandowska planuje zbudować kosmetyczne imperium o zasięgu międzynarodowym:
Pierwsza seria kosmetyków stworzonych przez Annę Lewandowską trafi do sprzedaży z końcem października. Będzie je można kupić m.in. w stacjonarnych sklepach marki SEPHORA.