NewsyJulia Wieniawa używa taniego kosmetyku do makijażu! Kosztuje tylko 13 złotych! Internautów aż ścięło z nóg!

Julia Wieniawa używa taniego kosmetyku do makijażu! Kosztuje tylko 13 złotych! Internautów aż ścięło z nóg!

Julia Wieniawa jako jedna z najpopularniejszych gwiazd i jedna z najlepiej opłacalnych influencerek w Polsce jest narażona na wiele krytyki ze strony fanów, a przede wszystkim hejterów. W dobie Instagrama, Internetu, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, co często widoczne jest pod zdjęciami aktorki. Czasem do dyskusji prowokuje sama Julka, a czasem dziury w całym szukają upierdliwi internauci.

Julia Wieniawa makijaż
Julia Wieniawa makijaż
Rafał Matuszczak

17.04.2019 | aktual.: 17.04.2019 16:02

Nie inaczej było ostatnio, kiedy gwiazda Rodzinki.pl opublikowała na swoim profilu zdjęcie w pięknym makijażu – tuż po sesji zdjęciowej – trzymając w dłoni pudełeczko z rozświetlaczem taniej marki, który można kupić już za 12,99 złotych. Na zdjęciu widoczna jest nazwa marki, więc nikt chyba nie powinien mieć wątpliwości, że była to reklama zaprzyjaźnionej Julii firmy. Jedna z fanek wprost zarzuciła, że 20-latka reklamuje coś, czego tak naprawdę nie używa:

Taaaa, na pewno używasz takiego rozświetlacza... Reklama. Kitów nie wciskaj – czytamy w komentarzu pod zdjęciem.

Ktoś inny zarzucił z kolei, że Julia ma na twarzy inny kosmetyk:

To nie jest ten rozświetlacz, który jest na jej policzku. Też go mam, wygląda zupełnie inaczej.

Na odpowiedź zdenerwowanej gwiazdy nie trzeba było długo czekać:

Używam! I o dziwo te z niższej półki są lepsze jakościowo – broniła się. 

Dlaczego wywiązała się taka dyskusja? Wieniawa przyzwyczaiła nie tylko siebie, ale także fanów i media do luksusu jakim się otacza. Wystarczy chwilę poszperać w sieci, by dowiedzieć się jakie modele drogich butów czy torebek ma gwiazda w swojej szafie. Biorąc pod uwagę jej ostatnie stylizacje stwierdzamy, że ulubionymi firmami Julii są Gucci oraz Fendi. Nic więc dziwnego, że reklama tańszego kosmetyku zaskoczyła fanki, które poddały w wątpliwość wiarygodność reklamy.

Nie da się ukryć, że 20-latka z ponad milionem obserwatorów na koncie może liczyć na bardzo atrakcyjne wynagrodzenia od marek, które decydują się na współpracę z nią.

Myślicie, że Julia Wieniawa faktycznie oszukała fanki i nie korzysta z opisywanego produktu?

  • Slider item
  • Julia Wieniawa - pokaz kolekcji MMC 2019
  • Julia Wieniawa na prezentacji kolekcji wiosna lato 2019 Deichmann
  • Julia Wieniawa - "Nowy Jork. Prohibicja"
  • Julia Wieniawa ubrała się na cmentarz jak na pokaz mody
  • Julia Wieniawa z torebką Gucci i torbą pełną zniczy
  • Julia Wieniawa w butach YSL
[1/7]
Wybrane dla Ciebie