"Dzień dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Lider wśród widzów może być tylko jeden!
"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" (TVP2) nieustannie walczą o widza, a od niedawna mają jeszcze konkurenta w postaci "Halo, tu Polsat". Która ze śniadaniówek cieszy się największą oglądalnością? Poznaj nowe statystyki!
Programy śniadaniowe robią wiele, by przyciągnąć do siebie widza. Przez długie lata rywalizowały ze sobą tylko jedynie redakcje: "Pytania na śniadanie" i "Dzień dobry TVN", które często wymieniały się pozycją lidera. Od kilku miesięcy na rynku możemy oglądać także śniadaniówkę "Halo, tu Polsat", jak też program poranny TV Republika "Wstajemy". Ostatnio poznaliśmy najnowsze wyniki oglądalności śniadaniówek i już wiemy, która tym razem króluje w rankingu popularności.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Andrzej Piaseczny w TV Republika? Wystąpi tylko pod jednym warunkiem
"Dzień dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Znamy lidera wśród widzów
Redakcja Wirtualnych Mediów podały wyniki oglądalności przekazanych przez agencję Nielsen Audience Measurement. Dane wskazują, że najpopularniejszych programem śniadaniowym w styczniu 2025 roku był magazyn "Dzień dobry TVN", który miał średnio ponad 50 tysięcy widzów od drugiego w rankingu "Pytania na śniadanie".
"DDTVN" w ubiegłym miesiącu oglądało średnio 363 tys. widzów, co dało stacji TVN udział w rynku na poziomie 7,97% w grupie ogólnej, 10,18% (grupa 20-54), 9,82% (20-59) i 8,72% (16-49). "PnŚ" śledziło średnio 306 tys. osób, dzięki czemu TVP2 miała udział w rynku na poziomie 6,58% w grupie ogólnej, 6,12% (20-54), 5,80% (20-59) i 6,40% (16-49). Trzecie miejsce w rankingu zajmuje "Halo, tu Polsat" z wynikiem średnio 182 tys. widzów w styczniu 2025 roku, co dało Polsatowi udziały w rynku na poziomie 3,67% w grupie ogólnej, 4,25% (20-54), 4,30% (20-59) i 4,13% (16-49).
Redakcja "Dzień dobry TVN" w porównaniu z poprzednim miesiącem odnotowała niewielki spadek liczby widzów – w grudniu 2024 roku program oglądało średnio ok. 376 tys. widzów. "Pytanie na śniadanie" miało w tym miesiącu średnio 24 tys. widzów więcej niż w zeszłym miesiącu. Spadek zaliczył również "Halo, tu Polsat" – o 17 tys. odbiorców.