Widzowie wolą Koroniewską? Są wyniki oglądalności jej show
Na antenie TVN-u wystartował nowy program, którego gospodynią jest Joanna Koroniewska. Jak poradził sobie pierwszy odcinek "Zróbmy sobie dom"?
„Zróbmy sobie dom” to polska wersja belgijskiego formatu „Home Made Home”. Program opowiada o dziewięciu parach rywalizujących o możliwość posiadania własnego domu. Uczestnicy, wyłonieni w castingu, zmagają się z różnymi sytuacjami życiowymi, które uniemożliwiają im zakup własnego lokum.
ZOBACZ TEŻ: Życzyli śmierci jej nienarodzonemu dziecku. Koroniewska boleśnie o hejterach: "Tworzymy PATOLOGIĘ"
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Daria Ładocha o rozstaniu i traumie. Jak poradziły sobie jej córki? "Musiałyśmy we trzy być bardzo silne"
Nowy program z Koroniewską wystartował. Znamy wyniki
Premierowy odcinek programu „Zróbmy sobie dom” z Joanną Koroniewską w roli prowadzącej zadebiutował na antenie TVN w wielkanocny poniedziałek. Program przyciągnął 880 tys. widzów, co stanowiło 6,87 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów. W grupie wiekowej 20-54 udział wyniósł 9,1 proc., a w grupie 16-49 – 8,7 proc.
Kolejne odcinki "Zróbmy sobie dom" będą emitowane w poniedziałki o 20.55. TVN zajął drugie miejsce pod względem udziału w rynku w grupach wiekowych 20-54 i 16-49 podczas emisji premierowego odcinka.
Program „Zróbmy sobie dom” przypomina wcześniejszy format TVN „Bitwa o dom”, emitowany w latach 2013-2014. W tamtym programie stawką było mieszkanie na nowym osiedlu w Warszawie.
Jak wypada "Zróbmy sobie dom" na tle konkurencji?
880 tys. widzów to niemało. Jak jednak program wypada na tle konkurencyjnych propozycji? Według danych zgromadzonych przez Nielsen Audience Measurement, nowy sezon "Naszego nowego domu" ogląda średnio 933 tys. osób. Gorzej radził sobie ostatni sezon "Totalnych remontów Szelągowskiej", śledzony przez średnio 526 tys. osób. Nowy program prowadzony przez Koroniewską ma zatem potencjał na to, aby wybić się na tle konkurencji.