NewsyWyniki oglądalności "The Voice of Poland" jednoznaczne. Efekt starć Badacha i Szpaka?

Wyniki oglądalności "The Voice of Poland" jednoznaczne. Efekt starć Badacha i Szpaka?

Widzowie coraz chętniej zasiadają przed telewizorami, aby śledzić zmagania trenerów i uczestników 15. edycji "The Voice of Poland". Chociaż oglądalność początkowo nie dorównywała zeszłorocznej edycji, sprzeczki i różnice zdań między Kubą Badachem a Michałem Szpakiem zrobiły swoje.

Kuba Badach i Michał Szpak to najpopularniejsi jurorzy TVoP
Kuba Badach i Michał Szpak to najpopularniejsi jurorzy TVoP
Źródło zdjęć: © AKPA | Gałązka

24.09.2024 08:17

"The Voice of Poland" to niezmiennie jeden z najpopularniejszych talent show w Polsce, a 15. edycja programu wzbudza niemałe emocje. W nowym sezonie do jury dołączyli Kuba Badach, który debiutuje w roli trenera, oraz powracający po przerwie Michał Szpak. Ich osobowości wywołują liczne dyskusje, zarówno wśród widzów, jak i samych uczestników. Program, mimo lekkiego spadku oglądalności na starcie, zaczyna notować coraz lepsze wyniki. Wszystko wskazuje na to, że dynamiczna relacja między trenerami przyciąga przed telewizory coraz więcej fanów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kuba Badach i Michał Szpak - ulubieńcy widzów 15. edycji "The Voice of Poland"

Kuba Badach i Michał Szpak szybko stali się ulubieńcami widzów 15. edycji "The Voice of Poland". Choć są zupełnie różni pod względem muzycznym, ich wyraziste osobowości przyciągają przed ekrany rzesze fanów. Badach, który debiutuje w roli trenera, zaskoczył publiczność swoim profesjonalizmem i doświadczeniem. Jego spokojne, wyważone podejście kontrastuje z bardziej ekspresyjnym stylem Szpaka, który wrócił do programu po kilku sezonach przerwy. Ich dyskusje, czasem pełne humoru, a czasem pełne napięcia, stały się znakiem rozpoznawczym tegorocznej edycji.

Nie da się ukryć, że różnice między Kubą BadachemMichałem Szpakiem dodają emocji każdemu odcinkowi. Widzowie z zainteresowaniem śledzą ich rozmowy, często pełne subtelnych przytyków, które jednak zawsze kończą się w atmosferze wzajemnego szacunku. To właśnie te sprzeczki i różnice zdań sprawiają, że program zyskuje na atrakcyjności. Co więcej, ich muzyczne wybory dla uczestników podsycają emocje zarówno wśród widzów, jak i samych uczestników, co dodatkowo wpływa na popularność tej edycji "The Voice of Poland".

Wyniki oglądalności rosną z tygodnia na tydzień, ale...

Pomimo początkowego spadku oglądalności w porównaniu z czternastą edycją, "The Voice of Poland" notuje rosnące zainteresowanie widzów. Według danych Nielsen Audience Measurement, najnowsze odcinki przyciągają coraz większą liczbę odbiorców. Średnia widownia w trzecim tygodniu emisji wyniosła 1,24 mln osób, a najlepszy wynik osiągnięto podczas odcinka z 21 września, kiedy przed telewizorami zasiadło aż 1,47 mln widzów.

W tegorocznej edycji "The Voice of Poland" wiele się dzieje
W tegorocznej edycji "The Voice of Poland" wiele się dzieje© AKPA

Jednak mimo rosnącej tendencji, wciąż nie udało się pobić wyników zeszłorocznego sezonu. Jesienią 2023 roku średnia oglądalność wynosiła 1,38 mln widzów. Aktualne dane wskazują na spadek o 131 tys. odbiorców, co może budzić obawy producentów. Niemniej, z każdym kolejnym tygodniem liczby się poprawiają, co daje nadzieję na odwrócenie tej tendencji.

the voice of polandoglądalnośćmichał szpak
Wybrane dla Ciebie