NewsyWyniki oglądalności śniadaniówek. Już wiadomo, który program jest najpopularniejszy

Wyniki oglądalności śniadaniówek. Już wiadomo, który program jest najpopularniejszy

Programy śniadaniowe nieprzerwanie od ponad dekady cieszą się ogromną popularnością. Wiadomo, jak wyglądały wyniki oglądalności w październiku. Te mogą zaskakiwać, szczególnie w przypadku jednego z formatów.

Wiadomo, jak wyglądała oglądalność śniadaniówek w październiku
Wiadomo, jak wyglądała oglądalność śniadaniówek w październiku
Źródło zdjęć: © KAPiF

04.11.2024 | aktual.: 04.11.2024 13:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do niedawna widzowie porannych programów mogli wybierać jedynie pomiędzy "Dzień dobry TVN" a "Pytaniem na śniadanie". Od końca sierpnia do tego grona dołączyło również "halo tu polsat". Spowodowało to spore zmiany w oglądalności. Duży wpływ miały także zmiany w Telewizji Polskiej, które nastąpiły na przełomie roku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Pytanie na śniadanie" walczy o widzów. Wymiana prowadzących to nie wszystko

TVP zdecydowała się wymienić cały skład prowadzących "Pytania na śniadanie". Co prawda zastąpiły ich równie znane twarze, ale dla części widzów taka zmiana okazała się zbyt radykalna. Szefowie programu zdecydowali się również zmienić aspekty wizualne i od niedawna "PnŚ" prowadzone jest z nowego studia. Mimo ciągłych zmian konkurencja zaczyna im uciekać.

Wiadomo, ilu widzów oglądało śniadaniówki w październiku. Na czele "Dzień dobry TVN"

Wyniki oglądalności najpopularniejszych programów śniadaniowych z października podał serwis Wirtualne Media. Tak, jak miało to miejsce w ostatnich miesiącach, tak i teraz na czele stawki jest "Dzień dobry TVN". Co ciekawe w porównaniu z zeszłorocznymi wydaniami w tym samym okresie zanotowali drobny wzrost, z 320 tysięcy do 325 tysięcy widzów.

Dużo gorzej wygląda sytuacja "Pytania na śniadanie". Śniadaniówkę Telewizji Polskiej śledzi obecnie średnio 260 tysięcy widzów, co oznacza spadek aż o 113 tysięcy osób, w porównaniu z 2023 rokiem. To nieco ponad 30% mniej oglądających. Nie dziwi więc, że stacja usilnie próbuje wprowadzić zmiany, aby zachęcić widzów do oglądania porannego programu. Nie można również zapomnieć o "halo tu polsat", który od samego początku radzi sobie całkiem nieźle. Weekendową śniadaniówkę Polsatu ogląda średnio 188 tysięcy widzów.

"Dzień dobry TVN" na czele wśród śniadaniówek
"Dzień dobry TVN" na czele wśród śniadaniówek© KAPiF