TV Republika i wPolsce24 tracą reklamodawców. Odpływają kolejne firmy
TV Republika i wPolsce24 utraciła niektórych reklamodawców, którzy opłacali swoją obecność na ich ekranach. Która ze stacji straciła więcej?
Prezes Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Jerzy Owsiak, sprzeciwił się współpracy z firmami reklamującymi się w Telewizji Republika. Owsiak zaznaczył, że firmy muszą wybrać między współpracą z WOŚP a reklamami w tej telewizji. Niektóre firmy, takie jak Wawel, zdecydowały się na przerwanie emisji swoich spotów reklamowych w Republice. Lidl z kolei wyraził nadzieję na osiągnięcie porozumienia między stronami i zagroził wycofaniem reklam w przypadku jego braku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Magda Mołek o DD TVN, Kindze Rusin i TV Republika. "Bardzo często milczenie jest złotem"
Telewizja Republika i wPolsce24 tracą reklamodawców
Już w styczniu TV Republika i wPolsce24 nie mogły liczyć na tak dużą liczbę reklamodawców, jak jeszcze miesiąc wcześniej. Okazuje się, że obie stacje zanotowały odpływ firm, które chciałyby wyświetlać u nich swoje reklamy.
W TV Republika można było zobaczyć reklamy 70 firm (o 2 mniej niż w poprzednim miesiącu). Stacja wPolsce24 ma wciąż więcej reklamodawców, bo 102, ale straciła aż 17 reklamodawców w przeciągu stycznia.
Dane te przekazał portal Wirtualne Media, powołując się na badania Nielsen Media.
Tyle kosztują reklamy w TV Republika i wPolsce24
Reklamy dla obu prawicowych stacji sprzedaje firma Polsat Media. Na jaki wydatek trzeba się przygotować, gdy chce się wykupić tam reklamy?
Zdecydowanie głębiej trzeba sięgnąć do portfela, jeśli chce się pokazywać swoje produkty w TV Republika. Najdroższe reklamy w lutym 2025 kosztują tam 9,5 tys. zł (w styczniu było to 10,2 tys. zł). Stacja wPolsce24 wycenia najdroższe spoty na 1,4 tys. zł (w styczniu było to 1,2 tys. zł).