Reklamy na Super Bowl 2020. Giganci stworzyli specjalne spoty. Wybraliśmy najlepsze [WIDEO]
Finał Super Bowl 2020, to jedno z popularniejszych wydarzeń w Stanach Zjednoczonych, która przyciąga milionową publikę, a także największe gwiazdy. Nie inaczej było w tym roku, gdy na jednej scenie wystąpiły Jennifer Lopez i Shakira, dając show, o którym głośno będzie w kolejnych miesiącach.
03.02.2020 | aktual.: 03.02.2020 16:14
Podczas tegorocznego turnieju mierzyły się ze sobą drużyny Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers. Po zwycięstwo po raz drugi w swojej karierze, sięgnęła pierwsza z wymienionych drużyn, wygrywając 31:20.
Reklamy na Super Bowl 2020
Okazuje się, że nie tylko Kansas City Chiefs wyszło zwycięsko z tego spotkania, ale także organizatorzy tego wydarzenia, którzy zarobili prawdziwy majątek. Wszystko przez fakt, że w przerwach między meczami były emitowane reklamy. Reklamodawcy za spot, który trwa maksymalnie kilkadziesiąt sekund, byli w stanie zapłacić nawet kilka milionów dolarów.
Jak podają Wirtualne Media, podczas tegorocznych mistrzostw za trwający pół minuty spoty w telewizji FOX, który emitowany był podczas meczu, płacono nawet do 5,6 mln dolarów. Chociaż cena jest wysoka, nie zniechęca reklamodawców, którzy już w listopadzie wykupili 80 proc. czasu reklamowego. Cały blok reklamowy został sprzedany już kilka dni temu, właśnie dlatego zdecydowano się na emisję dodatkowego pasma reklam.
Kto skorzystał z okazji i postanowił zareklamować swoje produkty? Okazuje się, że było to aż ponad 50 firm, wśród których warto wymienić marki takie jak m.in. Amazon, Audi, Google, Coca-Cola, Kia czy Hard Rock International. Wspomniane spoty znajdziecie poniżej.