Rutkowski bez hamulców o Wojciechu Mannie. "Daje się SPRZEDAĆ za srebrniki karteli"
Robert Rutkowski w najnowszym wywiadzie zabrał głos w sprawie Wojciecha Manna. Wszystko ze względu na to, że znany dziennikarz wziął udział w reklamie piwa bezalkoholowego. Terapeuta wyznał, że "poczuł ból", gdy to zobaczył.
Robert Rutkowski to uznany psychoterapeuta specjalizujący się w leczeniu uzależnień. Jego działalność koncentruje się na edukacji społeczeństwa w zakresie szkodliwości alkoholu oraz promowaniu zdrowego stylu życia. W swoich wypowiedziach często podkreśla, że nie istnieje bezpieczna dawka alkoholu, a jego spożycie może prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych.
ZOBACZ TEŻ: Tak mieszka Wojciech Mann i jego młodsza o 20 lat żona. Chatę mają jak z obrazka [ZDJĘCIA]
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Agnieszka Kaczorowska i Filip Gurłacz o punktacji i sensualnych choreografiach
Robert Rutkowski bezlitośnie o Wojciechu Mannie. "Dał się kupić"
Rutkowski ostatnio był gościem popularnego Żurnalisty, który przeprowadził z nim długi i wyczerpujący wywiad. W pewnym momencie padł temat Wojciecha Manna. Znany dziennikarz wziął bowiem udział w kampanii promocyjnej piwa bezalkoholowego. Tę decyzję Rutkowski podsumował krótko, ale dobitnie. Wyraził wielkie rozczarowanie postawą Manna, którego bardzo szanował, jednak po występie radiowca we wspomnianych wyżej reklamach zmienił swoje stanowisko.
Jak widzę gościa, którego naprawdę uwielbiałem, który się daje kupić, sprzedać za srebrniki karteli alkoholowych, to naprawdę czuję ból - wyznał.
Rutkowski ostro o piwie bezalkoholowym
W dalszej części swojej wypowiedzi ekspert wyjaśnił, jakie ma postrzeganie wprowadzania przez firmy produktów bezalkoholowych, które mają imitować produkty alkoholowe. Według niego jest to swego rodzaju zachęta, która przyzwyczaja organizm do spożywania tej substancji. Powołał się także na "modę na bycie fit".
Firmy produkują piwo zero tylko i wyłącznie po to, żeby wypuścić zanętę. Ciekawostka jest też taka, że to piwo bezalkoholowe rzeczywiście zyskuje coraz bardziej na popularności, ale tylko dlatego, że panuje moda na bycie fit.