NewsyKto był lepszy? Są wyniki oglądalności "Pytania na śniadania" i "Dzień dobry TVN"

Kto był lepszy? Są wyniki oglądalności "Pytania na śniadania" i "Dzień dobry TVN"

Programy śniadaniowe często towarzyszą Polakom w ich codziennych, porannych obowiązkach. Wiadomo, który z nich cieszył się największą popularnością w lutym. Wyniki oglądalności mówią same za siebie. Po raz kolejny są na szczycie.

Wiadomo, która śniadaniówka przyciągnęła najwięcej widzów
Wiadomo, która śniadaniówka przyciągnęła najwięcej widzów
Źródło zdjęć: © AKPA

Od lat prym wśród programów śniadaniowych wiedzie "Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN". Przez lata niekwestionowanym liderem była śniadaniówka Telewizji Polskiej, jednak w ostatnich latach "DDTVN" przyciąga dużo więcej widzów. Do tego grona dołączyło niedawno również "halo tu polsat", które zmniejszyło różnice pomiędzy liderującą dwójką. Wyniki z lutego mówią same za siebie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Tomasz Wolny o Maćku Kurzajewskim i TVP. Czy dziennikarz dołączy do Polsatu na stałe?

"Dzień dobry TVN" na czele. "Pytanie na śniadanie" traci widzów

W lutym tego roku "Dzień dobry TVN" zyskał na popularności, przyciągając średnio 382 tys. widzów. Oznacza to wzrost o 43 tys. w porównaniu do lutego 2024. Tym samym udział w rynku w grupie ogólnej 4+ wzrósł do 7,99 proc. Mimo spadku w grupie komercyjnej 16-49, program utrzymał się na pozycji lidera wśród porannych audycji. Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" zanotowało natomiast spadek oglądalności, przyciągając średnio 323 tys. widzów. Oznacza to, że aż 39 tys. widzów mniej oglądało śniadaniówkę Telewizji Polskiej, porównując luty tego i zeszłego roku.

"Dzień dobry TVN" najchętniej oglądaną śniadaniówką
"Dzień dobry TVN" najchętniej oglądaną śniadaniówką© KAPiF

Polsat mocno odstaje od reszty stawki. Nie mają szans dogodzić liderującej dwójki

"Halo tu polsat" zadebiutował na antenie stacji 30 sierpnia 2024 roku. Polsat wprowadził swoją śniadaniówkę jedynie w weekendy i tym samym widzowie mogą śledzić poranne wydania w piątki, soboty i niedziele. W lutym przyciągała ona średnio 184 tys. widzów. Program ten uzyskał 3,41 proc. udziału w grupie 4+ i 4,14 proc. w grupie 16-49. Wydaje się więc, że dopóki Polsat nie zdecyduje się wprowadzić codziennych wydań śniadaniówki, to nie dogonią czołówki, do której tracą około 150 tysięcy widzów.

Wybrane dla Ciebie