Internet masowo ogląda skecze Joanny Kołaczkowskiej. Wyświetlenia skoczyły
Po śmierci Joanny Kołaczkowskiej internauci masowo wracali do jej kabaretowych występów. Kanały, na których udostępniano skecze z udziałem artystki notowały setki tysięcy nowych wyświetleń na YouTube.
W czwartek 17 lipca 2025 roku media obiegła smutna wiadomość — zmarła Joanna Kołaczkowska, niezapomniana gwiazda polskiego kabaretu, współtwórczyni Kabaretu Hrabi i Kabaretu Potem. Artystka miała 59 lat. Jej śmierć wywołała ogromne poruszenie wśród fanów i środowiska artystycznego. Mistrzynię polskiego kabaretu postanowiły pożegnać także stacje telewizyjne, takie jak Polsat i TVP2, które zmieniły swoje ramówki, aby wyemitować materiały ku jej pamięci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Eva Minge o białaczce limfatycznej i poważnych problemach z wątrobą. "Lekarz wysłał mnie od razu na USG"
Tysiące odtworzeń w kilka dni. Internauci wracają do występów Joanny Kołaczkowskiej
Joanna Kołaczkowska była dla wielu mistrzynią kabaretowego absurdu i jedną z najbardziej wyrazistych postaci polskiej sceny. Dzięki jej twórczości powstały dziesiątki skeczy i piosenek satyrycznych, które wpisały się w kanon polskiego humoru. Do najbardziej znanych należą m.in. "Makijaż", "Psycholog", "Zła kobieta", "Piosenka o szczęściu" oraz "Mąż i żona".
Wraz z falą wspomnień, jaka zalała sieć po odejściu Kołaczkowskiej, nastąpił gwałtowny wzrost oglądalności jej archiwalnych skeczy. Z danych z platformy Socialblade wynika, że duży ruch panował na kanale Kabaretu Hrabi na YouTube. W dniach 17–19 lipca 2025 r. obserwujemy spory skok liczby wyświetleń, co wyraźnie wskazuje na zainteresowanie twórczością artystki wśród widzów.
CZYTAJ TAKŻE: Ola Kwaśniewska pożegnała Joannę Kołaczkowską. Dodała wzruszający post. "Rozrywa mi serce"
Największy przyrost miał miejsce w piątek, 18 lipca, kiedy kanał zyskał ponad 44 tysiące nowych wyświetleń w ciągu jednej doby. To piętnastokrotnie więcej niż dzień wcześniej. W sobotę wzrost utrzymał się na wysokim poziomie — 16 tysięcy nowych odsłon.
Wyraźnie wzrosło również zainteresowanie materiałami w serwisie TVP VOD. Największy wzrost zanotowano w piątek, 18 lipca — ponad 368 tysięcy nowych wejść na kanał w ciągu jednego dnia. To prawie trzykrotnie więcej niż dzień wcześniej. Wyniki te, choć mniej miarodajne, bo na koncie pojawiają się też materiały niezwiązane z artystką, mogą sugerować, że widzowie poszukiwali skeczy z udziałem Kołaczkowskiej.