Hit czy kit? Podano wyniki oglądalności "The Floor" Mikołaja Roznerskiego
"The Floor". Czy widzowie chętnie zasiadali przed telewizory, by obejrzeć teleturniej Mikołaja Roznerskiego? Są wyniki oglądalności. Wszystko wskazuje na to, że stacja TVN ma powody zadowolenia.
Mikołaj Roznerski zadebiutował na ekranie prawie 20 lat temu, ale to rola Marcina Chodakowskiego w "M jak miłość" przyniosła mu największą popularność. Serial stał się trampoliną do dalszej kariery, a Roznerski szybko zdobył sympatię widzów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Bovska ocenia swój debiut w roli prowadzącej i wspomina o pustych ławkach w Opolu.
Mikołaj Roznerski prowadzącym "The Floor"
20 maja na antenie TVN zadebiutował nowy teleturniej "The Floor", prowadzony przez Mikołaja Roznerskiego. Roznerski, znany dotychczas głównie z aktorstwa, stanął przed nowym wyzwaniem jako gospodarz telewizyjny.
Znalazłem się tam z castingu. Po prostu. Najpierw dostałem zapytanie o to, jak się odnajduje w prowadzeniu czegokolwiek. Odpowiedziałem, że "nijak", ponieważ nigdy niczego nie prowadziłem. Być może na castingu wydarzyło się coś takiego, że stacja mi zaufała – powiedział Jastrząb Post.
"The Floor" okazał się hitem. Są wyniki oglądalności
Portal Wirtualne Media przekazał dane Nielsen Audience Measurement dotyczące oglądalności "The Floor". Średnia oglądalność premierowych odcinków teleturnieju wyniosła 1,3 mln widzów. TVN dzięki temu zdobył 10,86 proc. udziału w rynku wśród ogółu widzów. Najwięcej osób zasiadło przed telewizorami w trakcie finału. Średnio obejrzało go aż 1,59 mln widzów. W piku oglądalności było to 2,46 mln. "The Floor", w czasie emisji, pozwoliło osiągnąć TVN dominację nad Polsatem i TVP.