"Dzień dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Znamy WYNIKI. Oto lider zestawienia
Redakcje "Dzień dobry TVN" i "Pytania na śniadanie" od lat walczą o pozycję lidera wśród programów śniadaniowych. Najnowsze badania wskazują, który z porannych magazynów cieszył się większą popularnością w lutym 2025 roku.
"Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN" to dwa najpopularniejsze programy śniadaniowe, które każdego dnia walczą o uwagę widza. Od niedawna w rywalizacji pozostaje też "halo tu polsat", ale ostateczna walka toczy się między śniadaniówkami TVP i TVN. Agencja badawcza Nielsen Audience Measurement ujawniła najnowsze wyniki oglądalności wszystkich trzech programów, dzięki czemu wiemy, kto obecnie jest liderem wśród śniadaniówek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
TYLKO U NAS: Robert Stockinger z "Pytania na śniadanie" komentuje odejście Gabi Drzewieckiej z TVN
"Dzień dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Znamy lidera wśród śniadaniówek
Badania agencji dotyczą lutego 2025 roku. Wynika z nich, że obecnie najpopularniejszą śniadaniówką jest "Dzień dobry TVN". Program w zeszłym miesiącu oglądało średnio 382 tysięcy widzów (w grupie 4+), co dało stacji TVN 7,99 proc. udziału w rynku.
ZOBACZ TEŻ: Wpadka Magdy Gessler w "Dzień dobry TVN". Prowadzący zamarli po tym, jak przeklęła na wizji
O 60 tys. osób mniej, czyli 322 tysiące, śledziło "Pytanie na śniadanie". TVP z dumą podkreśla, że jej program w minionym miesiącu sześć razy wygrywał z "Dzień dobry TVN". Na trzecim miejscu rankingu znajduje się "halo tu polsat" z wynikiem ponad 184 tys. widzów. Stacja odnotowała tym samym 3,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Program "Dzień dobry TVN" utrzymuje pozycję lidera wśród śniadaniówek. W styczniu 2025 roku śniadaniówkę TVN oglądało średnio 363 tys. widzów. "Pytanie na śniadanie" w zeszłym miesiącu śledziło średnio 306 tys. osób, a "halo tu polsat" – średnio 182 tys. widzów.