"Dzień dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"? Obecny lider ma ponad 100 tys. więcej widzów!
"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" co miesiąc walczą o widza, by zdobyć tytuł najpopularniejszej polskiej śniadaniówki. Wiemy, jak sprawy się mają, jeśli chodzi o czerwiec 2025 roku. Lider ma sporą przewagę.
Z okazji 30 lat Wirtualnej Polski zapraszamy do udziału w konkursie "Za co kochasz internet?". Do wygrania podwójne bilety na wielki koncert Sanah, który odbędzie się 19 września 2025 roku na PGE Narodowym w Warszawie. Wykaż się pomysłowością i świętuj z nami! Szczegóły i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie 30lat.wp.pl/konkurs.
Redakcje "Dzień dobry TVN" i "Pytania na śniadanie" robią wiele, by przyciągnąć widza do siebie i zebrać jak największą oglądalność. Do niedawna tylko one walczyły o tytuł najpopularniejszej polskiej śniadaniówki, ale od jakiegoś czasu mają też konkurencję w postaci "halo tu polsat" i "Wstajemy" w TV Republika. Co miesiąc poznajemy dane dotyczące tego, ilu widzów ogląda poszczególne magazyny poranne. Właśnie ujawniono dane na miniony miesiąc.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Telewizje walczą o Martynę Wojciechowską. "Propozycje oczywiście są"
"Dzień dobry TVN" z większą widownią od "Pytania na śniadanie". Liczby mówią same za siebie
Zgodnie z wynikami badań, które przeprowadziła agencja Nielsen Media i zacytowała redakcja "Presserwisu", liderem oglądalności w czerwcu 2025 roku była redakcja "Dzień dobry TVN". Program śledziło średnio 386 tysięcy widzów, co dało stacji 8,34 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 9,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Drugie miejsce w rankingu, kolejny miesiąc z rzędu, zajmuje "Pytanie na śniadanie", które w czerwcu 2025 roku oglądało średnio 279 tys. widzów, co przyniosło TVP2 5,9 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 5,08 proc. w grupie 16-49. Z kolei na trzecim miejscu zestawienia uplasował się program "halo tu polsat" z wynikiem średnio 155 tys. widzów, co dało stacji 2,65 proc. w grupie 4+ i 3,21 proc. w grupie komercyjnej.
Redakcja "Dzień dobry TVN" pochwaliła się swoim sukcesem na Instagramie, dziękując widzom za zaufanie. Czytamy:
Czerwiec to kolejny miesiąc, w którym "DDTVN" było liderem! Dziękujemy, że jesteście z nami!