Ciąg dalszy afery na koncercie Coldplay. Firma zatrudniła byłą żonę Chrisa Martina
Skandal na żywo, romans uchwycony przez "kiss cam" i natychmiastowa burza w zarządzie – tak w skrócie wyglądał ostatni kryzys jednej z największych firm technologicznych. Gdy napięcie sięgnęło zenitu, na scenę wkroczyła sławna aktorka, której zadaniem jest odbudowa nadszarpniętego wizerunku. Znacie ją z najpopularniejszych produkcji.
Podczas jednego z ostatnich koncertów Coldplay Chris Martin uruchomił słynną "kiss cam", która uchwyciła prezesa Astronomera, Andy’ego Byrona, i jego dyrektorkę HR, Kristin Cabot. Para najpierw uśmiechała się do kamery, a gdy zdała sobie sprawę z transmisji na żywo, zaczęła chować twarze i odwracać się od kamer, co wywołało śmiech tłumu i żart wokalisty: "Albo oni mają romans, albo są bardzo nieśmiali".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Joanna Krupa o przeprowadzce do Polski i językach, którymi mówi jej córka. "Jej ojcu nie podoba się, że..."
Jeden pocałunek wywołał burzę w firmie. Astronomer naprawia konsekwencje medialnej nagonki
Już bezpośrednio po koncercie nagranie stało się hitem w mediach społecznościowych. Masywny zasięg klipu i lawina komentarzy doprowadziły do tego, że Astronomer jeszcze tego samego dnia poinformował o wszczęciu formalnego dochodzenia przez zarząd firmy. Końcowo Andy Byron złożył rezygnację ze stanowiska CEO. Podobnie było z Kristin Cabot.
Incydent okazał się rozwiązaniem wizerunkowym i personalnym, które firma musiała przeprowadzić w ekspresowym tempie. Aby nieco odciągnąć uwagę od kryzysu i przywrócić zaufanie, Astronomer zatrudnił jako rzeczniczkę… światowej sławy aktorkę Gwyneth Paltrow.
Cześć, jestem Gwyneth Paltrow. Zostałam zatrudniona na bardzo tymczasowej podstawie, aby reprezentować ponad 300 pracowników Astronomera. Otrzymaliśmy mnóstwo pytań, więc odpowiem na najczęstsze — mówi w krótkim, satyrycznym spocie Astronomera.
Aktorka, znana z takich filmów jak "Se7en" (1995), "Emma" (1996) i "Contagion" (2011), w zabawny sposób starała się przekierować uwagę na produkty firmy, nie nawiązując przy tym do romansu, a skupiając się na budowaniu pozytywnego, lekkiego przekazu .
Co ciekawe, Gwyneth Paltrow i Chris Martin, który wyoutował romans, byli małżeństwem przez ponad dekadę. Mają nawet córkę, Apple. Biorąc pod uwagę te powiązania, wielu użytkowników sieci nazwało posunięcie "PR-owym mistrzostwem" i "genialnym ruchem", podkreślając, że Astronomer zamienił kryzys w okazję marketingową.
CZYTAJ TAKŻE:hris Martin,Jennifer Lopez szczerze na temat kolejnego małżeństwa. "Próbowałam kilka razy"