NewsyJoanna Horodyńska także skomentowała kontrowersyjną kampanię promującą macierzyństwo

Joanna Horodyńska także skomentowała kontrowersyjną kampanię promującą macierzyństwo

Joanna Horodyńska w 20m2 u Łukasza Jakóbiaka z logiem Chanel na czole
Joanna Horodyńska w 20m2 u Łukasza Jakóbiaka z logiem Chanel na czole
Izabela Wodzińska
11.06.2015 17:56

Joanna Horodyńska tak jak i wiele gwiazd, w tym Paulina Młynarska i Karolina Korwin-Piotrowska, jest oburzona kampanią nakłaniającą kobiety do macierzyństwa. Za spot reklamowy jest odpowiedzialna fundacja Mamy i Taty. Internauci po swojemu skomentowali nieudany przekaz kampanii.

Teraz głos w sprawie zabrała głos Joanna Horodyńska. Spot przedstawia kobietę, która przechadza się po luksusowym mieszkaniu i opowiada o sukcesach zawodowych m.in. o podróżach do Tokio. W ferworze robienia kariery, zapomniała o tym, żeby zostać matką.

Jestem wkurzona na tę kampanię. Nie zawsze jest tak, że nie chcemy. Czasami nie możemy. Boimy się też, co się stanie z dzieckiem, jeśli nie będziemy mieć budżetu. Odpowiedzialność nowych czasów nas blokuje, nie niechęć do bycia matką. Sama walczę o to, żeby mieć teraz dziecko. Można mnie zaliczyć do tej grupy, że nie, że kariera, że się spóźniłam, a może przez wiele lat próbowałam? Zabolała mnie ta kampania - powiedziała dla portalu Pudelek.pl

A Wy jak oceniacie kampanię  „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także