NewsyEwa Chodakowska ofiarą konfliktu byłego pracownika Empiku z pracodawcą. Jest komentarz trenerki [aktualizacja]
Ewa Chodakowska ofiarą konfliktu byłego pracownika Empiku z pracodawcą. Jest komentarz trenerki [aktualizacja]
Izabela Wodzińska
04.02.2015 19:02, aktualizacja: 05.02.2015 12:56
"Bzdury cześć z Was już zna .. teraz pora na FAKTY"
Ewa Chodakowska razem z siecią Empik stworzyła dedykowany kalendarz na wyłączność, który jest tylko dostępny w salonach Empiku. Bloger Łukasz Kotkowski, który nazywa siebie Aspirującym Pisarzem, zdradził jakie warunki pracy panują w sieci sklepów i że pracownicy byli zmuszani do kupowania kalendarza z trenerką.
Czy to osobiste porachunki wykorzystywanego przez korporację pracownika, czy rzeczywiście te nadużycia miały miejsce? Bloger sugeruje jakoby pracownicy byli pośrednio zmuszani do kupowania produktów z tzw. "sprzedaży parasolowej" ( Umbrella to towary, które leżą przy kasach). Trzeba było wyrobić przysłowiową "normę". I podnieść sprzedaż produktu.
To wywołało niesmak wokół wczorajszej gali Bestsellery Empiku 2014. Trzeba jednak zaznaczyć, że wczoraj na gali Bestsellery Empik 2014 Ewa była nominowana za sprzedaż swojego poradnika, a nie kalendarza.
Na komentarz menadżerki Ewy nie musieliśmy długo czekać.
Agentka Joanna Getka-Kaczor w rozmowie z AfterParty.pl powiedziała:
Chwilę temu Ewa Chodakowska opublikowała komentarz w sprawie afery z Empikiem. Ewa nie wie, co działo się w kulisach Empiku. Nie chce też mieszać się do polityki sprzedażowej. Przeprasza też pracowników Empiku. Nigdy nie chciała, by pośrednio z jej powodu działa im się krzywda.
Cała sprawa jest mocno podejrzana. W jaki sposób autor książki, czy obiekt w kalendarzu może brać odpowiedzialność za politykę sprzedażową? Trzeba przyznać, że obarczanie Ewy odpowiedzialnością za tę sytuację jest kuriozalne.