Anja Rubik twarzą kampanii Zary. Wybraliśmy trzy najlepsze produkty z kolekcji. Torebka w kształcie serca kosztuje grosze, a wygląda jak milion dolarów
Anja Rubik to jedna z najpopularniejszych modelek. Od dziecka brała udział w przeróżnych konkursach piękności. Kiedy miała 13 lat, podpisała swój pierwszy kontrakt z agencją. Na wybiegu zadebiutowała w 1998 roku. Prezentowała wtedy jesienno-zimową kolekcję podczas tygodnia mody w Paryżu. Wkrótce zdecydowała się na stałe zamieszkać w stolicy Francji. To tam uczęszczała do brytyjskiego liceum.
15.02.2022 05:00
38-latka chodziła w pokazach u największych. Zaufali jej m.in.: Karl Lagerfeld, Alexander McQueen, Chanel, Dolce & Gabbana czy Versace. Ponad 40 razy pojawiała się także na okładce prestiżowego magazynu Vogue. Za osiągnięcia wielokrotnie była nagradzana. Na swoim koncie ma statuetkę Elle Style Awards w kategorii Najlepsza modelka.
Gwiazda chętnie udziela się również społecznie. W 2017 roku stworzyła kampanię SEXED, która porusza temat edukacji seksualnej. Wydała podręcznik kierowany do młodzieży, w którym opowiedziała o dojrzewaniu i seksie. Inicjatywa ta okazała się ogromnym sukcesem. Książka sprzedała się w ilości 100 tysięcy egzemplarzy.
Anja Rubik w kampanii Zary na wiosnę 2022
Modelka nie może narzekać na brak propozycji. Tym razem po raz kolejny została twarzą znanej na całym świecie sieciówki ZARA. To nie jest jej pierwsza współpraca z odzieżowym gigantem. W 2020 roku prezentowała kolekcję na sezon wiosna-lato, za co została skrytykowana. Wielu nie spodobało się to, że działa z firmą, która wykorzystuje tanią siłę roboczą oraz zanieczyszcza środowisko.
Rubik najwyraźniej nie przejęła się zarzutami, ponieważ ponownie zgodziła się promować markę. Tym razem wystąpiła w walentynkowej kampanii – The Love Collection. Święto zakochanych kojarzy się z serduszkami oraz kolorem czerwonym. Nikogo więc nie może dziwić, że w skład kolekcji wchodzą ubrania jedynie w barwach miłości.
Walentynkowa kolekcja Zary. Oto nasze typy
Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, naszym zdaniem najlepszych propozycji, które trafiły do sprzedaży. Pierwszym typem jest długa, tiulowa spódnica z wysokim stanem. Ozdobna falbanka nadaje szeroki krój. Koszt tej części garderoby to 399 zł.
Kolejną propozycją jest mini torebka w kształcie serca. Listonoszka ozdobiona jest kryształkami, zaś dłuższy uchwyt wykonany jest z koralików. Została ona wykonana w 80% ze szkła, a w 20% z nylonu. Za dodatek zapłacić należy 99,90 zł.
Ostatnia rzecz, na jaką zwróciliśmy uwagę, jest nieco droższa. Czerwona kurtka z wiązaniem w pasie kosztuje 349 zł. Standardowy kołnierz nadaje elegancji. To, co wyróżnią kurtkę, to rękawy, które są rozszerzane ku dołowi. Ta część garderoby wykonana jest z acetatu oraz wiskozy.
W naszej galerii znajdziecie zdjęcia z walentynkowej kampanii. Która rzecz podoba Wam się najbardziej?