Gwiazda TVN‑u wygryzła Zygmunta Chajzera z reklamy proszku do prania! I to po 14 latach!
Zygmunt Chajzer nie będzie już twarzą najsłynniejszego proszku do prania w Polsce. Dziennikarz po 14 latach pracy kończy współpracę z marką. Kto go zastąpi?
09.07.2018 | aktual.: 09.07.2018 21:01
Chajzer i jego kultowe hasło "bielsze nie będzie" znane jest wielu z nas. Przez okres współpracy z marką Zygmunt wystąpił w seriach wielu spotów reklamowych. Urósł przez to niemal do miana legendy, a na koncie zapisał nie tylko kampanie reklamowe, ale także kilka zabawnych memów. Promował zarówno proszki, płyny do prania, jak i kapsułki 3 w 1.
Okazuje się, że to koniec pewnej epoki. Chajzer nie będzie już dalej twarzą tej marki. Zastąpi go Anna Starmach, która współprowadzi w TVN program MasterChef. Jak podkreśla Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter & Gamble, do której należy właśnie Vizir, marka liczy, że ta współpraca będzie owocna:
Dodajmy, że w zeszłym roku prezenterka znalazła się w zestawieniu 10 najcenniejszych reklamowo polskich celebrytów, które przygotował dom mediowy MediaCom. Kampania z jej udziałem ruszyła 1 lipca 2018 roku. Realizowana jest głównie w telewizji. W spocie Ania uczy dzieci gotować, przy okazji robiąc trochę bałaganu.
Myślicie, że w dopieraniu plam będzie lepsza niż Chajzer?