#testwzrokuchallenge podbija Instagram. Małgorzata Rozenek, Danuta Stenka, Magda Bereda już wzięły udział. Na czym polega?
#TestWzrokuChallenge to bardzo proste wyzwanie. Po miesiącach siedzenia przed ekranami, wszyscy możemy się spodziewać problemów ze wzrokiem. Właśnie jest możliwość, żeby przetestować go bezpłatnie. Do tego można zrobić coś dobrego - zadbaj o siebie a przy okazji pomóż dzieciakom z SOS Wiosek Dziecięcych i Rodzin Zastępczych To dla nich Grupa Essilor (Essilor Polonia, JZO i Jai Kudo) funduje okulary za to, że my się przetestujemy. Czas więc zadbać o nasze oczy.
13.09.2020 | aktual.: 13.09.2020 21:36
Jak to działa?
Na czym polega #TestWzrokuChallenge?
Akcja #TestWzrokuChallenge trwa od 1 września do 8 października. Jej finał odbędzie się w Światowy Dzień Wzroku. Mamy więc miesiąc na zrobienie rekordu Polski wśród Polaków, żeby przetestowali jak najwięcej oczu, a przy tym pomogli dzieciakom - każde 100 testów to 1 para okularów dla dzieci w trudnej sytuacji życiowej.
Każdy, kto sprawdzi swój wzrok, nominuje kolejne 10 osób i w ten sposób robimy kolejne testy, a co za tym idzie, zdobywamy całą masę okularów dla dzieci.
Do wyzwania dołączyli już znani i lubiani: Danuta Stenka, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek i Radek Majdan, Katarzyna Cichopek, Marcin Mroczek, Marzena Rogalska, Maciej Orłoś, Artur Żmijewski, Ewa Kasprzyk i Magda Steczkowska. Oni wiedzą, jak ważny jest dobry wzrok i zdrowe oczy, a przy okazji robią coś dla potrzebujących.
Dokłada instrukcja, jak się zbadać i pomóc, znajduje się na Instagramie akcji:
Zachęcamy, zadbajmy o swój wzrok, a przy okazji pomóżmy dzieciom.
Testów jest coraz więcej, a dla zaciekawionych, podajemy link do strony z licznikiem: https://czasnawzrok.pl/