Newsy"Rolnik szuka żony" traci widzów? Wyniki oglądalności nie pozostawiają złudzeń

"Rolnik szuka żony" traci widzów? Wyniki oglądalności nie pozostawiają złudzeń

"Rolnik szuka żony" traci widzów
"Rolnik szuka żony" traci widzów
Źródło zdjęć: © KAPIF

01.10.2024 07:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Rolnik szuka żony" wciąż przyciąga fanów, jednak najnowsze wyniki oglądalności pokazują, że program zaczyna tracić widzów. Czy 11. edycja będzie tą najsłabszą?

Program "Rolnik szuka żony" od lat cieszy się ogromną popularnością, przyciągając przed telewizory miliony widzów. Tym razem jednak, wyniki oglądalności mogą niepokoić twórców. Po trzech tygodniach emisji średnia liczba widzów spadła w porównaniu do zeszłego roku. Mimo tego, fani programu nie tracą nadziei, a kolejne odcinki gromadzą coraz więcej widzów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

To już 11. edycja popularnego programu TVP

Program "Rolnik szuka żony" to nieodłączny element ramówki TVP1. Od momentu debiutu w 2014 roku zyskał ogromną popularność, gromadząc przed telewizorami miliony widzów. Bohaterowie – rolnicy z różnych zakątków Polski – szukają drugiej połówki, a towarzyszy im Marta Manowska, która od samego początku pełni rolę prowadzącej.

Obecnie widzowie mają okazję oglądać już 11. edycję programu, która, mimo solidnej bazy fanów, notuje spadek oglądalności. W porównaniu do poprzedniego roku liczba widzów spadła, co budzi pytania o przyszłość formatu.

Czy to będzie najsłabsza edycja "Rolnik szuk żony"?

Chociaż "Rolnik szuka żony" nadal przyciąga sporą liczbę widzów, tegoroczna edycja zaczęła się od słabszych wyników. Według danych Nielsen Audience Measurement średnio 1,54 mln osób śledziło trzy pierwsze odcinki 11. edycji. To spadek o 593 tys. widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Czy 11. edycja programu zyska sympatię widzów?
Czy 11. edycja programu zyska sympatię widzów?© AKPA | Gałązka

Co więcej, udział w rynku telewizyjnym spadł z 17,64% do 13,82%, co oznacza, że program traci widzów na korzyść innych produkcji lub kanałów informacyjnych. Mimo to, z każdym kolejnym odcinkiem widać wzrost zainteresowania, co może sugerować, że program ma jeszcze szansę odbić się w dalszej części sezonu.