"Pytanie na śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Zmiana LIDERA oglądalności
Redakcje "Dzień dobry TVN" i "Pytania na śniadanie" od lat walczą ze sobą o uwagę widza. Wiemy, która ze śniadaniówek była liderem w ostatnim czasie. Między programami była różnica średnio 50 tysięcy widzów.
Programy śniadaniowe robią wiele, by rankami przyciągnąć do siebie telewidza. Na rynku liczą się głównie redakcje "Dzień dobry TVN" i "Pytania na śniadanie", które od lat nie miały żadnej konkurencji, ale to się zmieniło w zeszłym roku, kiedy na antenie zadebiutowały programy "halo tu polsat" i "Wstajemy" w Republice. Wiemy, która za śniadaniówek zanotowała w ubiegłym tygodniu najlepsze wyniki oglądalności.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:
Edward Miszczak nie chciał ogłosić nowych prowadzących "halo tu polsat" na ramówce stacji. Wyjaśnił, dlaczego [TYLKO U NAS]
"Pytanie na śniadanie" z lepszą oglądalnością niż "Dzień dobry TVN"
Agencja Nielsen Audience Measurement zbadała liczbę widzów programów śniadaniowych emitowanych od 18 do 22 sierpnia 2025 roku. Z najnowszego raportu, który cytuje redakcja Plejady, dowiadujemy się, że w zeszłym tygodniu liderem wśród śniadaniówek było "Pytanie na śniadanie" w TVP2, które oglądało średnio 272 tys. osób, co dało stacji 7,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej (widzowie 4+). Program przez cały tydzień prowadzili Łukasz Nowicki i Marzena Rogalska, która wróciła do TVP po czteroletniej przerwie.
Program "Dzień dobry TVN", który od wielu miesięcy dominuje nad "Pytaniem na śniadanie" w rozliczeniach miesięcznych, w ubiegłym tygodniu zanotował ponad 50 tys. widzów mniej. Wydania śniadaniówki TVN od 18 do 22 sierpnia oglądało średnio 224 tys. osób, dzięki czemu stacja miała 5,99 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 7,44 proc. w grupie komercyjnej (16-59). W omawianym okresie tylko jednego dnia – w środę 20 sierpnia – "DDTVN" miało lepszą oglądalność od "Pytania na śniadanie", a program wówczas poprowadzili Małgorzata Tomaszewska i Mateusz Hładki.