Już dzisiaj rusza Polish Fashion Week w Nowym Jorku! Zobaczcie, jakie marki się zaprezentują
Już 17 października 2016 – The Polish - American Fashion Foundation (PAFF) organizator Polish Fashion Week w Nowym Jorku, zaprezentuje ubrania i dodatki dziewięciu polskich marek w specjalnie zorganizowanym na tę okazję w Nowym Jorku tygodniowym shworoomie (17-23 X). Uroczyste otwarcie showroomu odbędzie się w poniedziałek 17 października (w godzinach 19-22).
17.10.2016 | aktual.: 17.10.2016 14:41
The Polish-American Fashion Foundation (PAFF) jest organizacją non-profit, której misją jest promocja polskich projektantów na rynku amerykańskim. Celem fundacji jest nie tylko promowanie ich nazwisk, ale również umocowanie ich marek na amerykańskim, głównie nowojorskim, rynku mody. PAFF realizuje promocję polskiej mody poprzez umożliwienie projektantom prezentacji swoich produktów na rynku zagranicznym i pomoc w stworzeniu siatki kontaktów uwzględniającej kupców z butików i domów handlowych, dziennikarzy oraz stylistów z amerykańskiej branży.
Inauguracja otwarcia showroomu odbędzie się w ekskluzywnym studiu marki INGLOT znajdującym się w modnym, dobrze znanym nowojorczykom miejscu Chelsea Market. Wydarzenie to jest skierowane wyłącznie do osób z branży mody. W czasie “Night of Polish Fashion” modelki zaprezentują po dwie sylwetki z kolekcji każdego z projektantów (sezon wiosna/lato 2017). Prezentacja ta odbędzie się w rytm muzyki zapewnionej przez Dj'a. Buty do pokazu zapewni marka 3i, natomiast za makijaż modelek odpowiedzialny będzie główny sponsor i partner wydarzenia - INGLOT.
Media, blogerzy i kupcy będą mieli możliwość zobaczenia pełnych kolekcji na sezon jesień/zima 2016/2017 i wiosna/lato 2017 w trakcie zamkniętych spotkań w showroomie. Polscy projektanci od dawna czekali na moment aby móc zaprezentować się amerykańskiej publiczności. Spotkania z mediami, wywiady, są podstawą do tego aby zaistnieć w świadomości nowojorskiej branży mody. Amerykańscy blogerzy, styliści i dziennikarze będą mieli szansę wyboru oryginalnych ubrań i dodatków do nadchodzących sesji zdjęciowych. Natomiast kupcy będą mogli zamówić wybrane kolekcje do butików i domów handlowych.
Marki biorące udział w wydarzeniu PAFF:
- Acephala (kolekcja damska)
- Monica Nera (kolekcja damska)
- ShallWe (Szale)
- TAKK (Biżuteria)
- Williams & Reiff (kolekcja damska)
- Confashion (kolekcja damska)
- Anna Załucka-Kuczera (kolekcja damska)
- Bartosz Kuśnierz (kolekcja męska)
- Kiss the Frog (kolekcja damska)
Showroom będzie otwarty dla szerokiego grona odbiorców od godziny 15 do 20 w dniach 18-21 oraz 23 października.
Na jednym z telebimów na Times Square pojawi się również reklama promująca tegoroczne wydarzenie i projektantów biorących w nim udział. Film będzie można zobaczyć od 17 do 23 października przy ulicy Broadway (przecięcie 47 i 48 ulicy).