NewsyNie tylko "halo tu polsat". TO również okazało się być hitem stacji!

Nie tylko "halo tu polsat". TO również okazało się być hitem stacji!

Jesienna ramówka Polsatu wygląda naprawdę nieźle. Pojawiły się w niej nowe programy, które już na starcie cieszą się sporym zainteresowaniem widzów. I nie chodzi tu tylko o "halo tu polsat".

Kolejny nowy program Polsatu stał się hitem
Kolejny nowy program Polsatu stał się hitem
Źródło zdjęć: © AKPA

05.09.2024 13:26

Od kiedy Edward Miszczak pojawił się w Polsacie, stacja mocno odżyła. Odświeżył on popularne hity, jak "Taniec z gwiazdami" czy "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Dodatkowo ruszył z telewizją śniadaniową, a także wskrzesił "Must be the music", który już niebawem powróci na antenę stacji. Dobrze wyglądają również zupełnie nowe produkcje, jak chociażby "Siły Specjalne Polska".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Program "Siły Specjalne Polska" zastąpił "Ninja Warrior". Za nami pierwszy odcinek

Do niedawna we wtorkowe wieczory na antenie Polsatu pojawiał się uwielbiany przez widzów "Ninja Warrior Polska". W jesiennej ramówce próżno szukać zmagań sportowców na niezwykle trudnym torze, natomiast w zamian pojawił się program "Siły Specjalne Polska". Polega on na wykonywaniu zadań przez rekrutów, którzy konkurują w zadaniach opartych na prawdziwych treningach sił specjalnych. Na ich czele znajduje się czterech byłych członków elitarnych jednostek wojskowych, którzy koordynują akcjami i są swego rodzaju sędziami. W pierwszym odcinku uczestnicy musieli m. in. uciec z tonącego samochodu oraz skoczyć z helikoptera.

"Siły Specjalne Polska" przyciągnął przed TV wielu widzów
"Siły Specjalne Polska" przyciągnął przed TV wielu widzów© Instagram: polsatofficial

Tylu widzów obejrzało premierę "Siły Specjalne Polska". Solidny wynik

Po pierwszym odcinku programu "Siły Specjalne Polska" pojawiły się wyniki dotyczące oglądalności. Jak podają wirtualnemedia.pl, powołując się na badania Nielsena, premierowy odcinek oglądało średnio 424 tysięcy osób, a co najmniej przez minutę - 1,8 mln odbiorców. W porównaniu ze wspomnianym "Ninja Warrior Polska" pokazanego w tym samym czasie antenowym rok wcześniej, widownia nowego reality show o wojskowych była niższa o około 75 tysięcy osób (chociaż oczywiście "NWP" było już znaną marką). Mimo to jak na premierowe wydanie trzeba uznać wynik "Sił Specjalnych" za naprawdę solidny.

"Siły Specjalne Polska" przyciągnął przed ekrany wielu widzów
"Siły Specjalne Polska" przyciągnął przed ekrany wielu widzów© Siły Specjalne Polska, screen Polsat
Wybrane dla Ciebie