NewsyAgnieszka Kaczorowska w bikini eksponuje spory brzuszek na plaży. Internauci nazwali go "ślicznym dodatkiem"

Agnieszka Kaczorowska w bikini eksponuje spory brzuszek na plaży. Internauci nazwali go "ślicznym dodatkiem"

Agnieszka Kaczorowska na wakacjach
Zuza Maciejewska
21.02.2021 12:00, aktualizacja: 22.02.2021 00:59

Agnieszka Kaczorowska i Maciej Pela pobrali się w 2018 roku. Rok później na świecie pojawiła się ich córka, Emilka. Obecnie tancerka jest w drugiej ciąży.

Przyszła mama w rozmowie z Jastrząb Post zdradziła, że zarówno ona, jak i jej mąż zakładali, że dopiero w 2021 roku rozpoczną starania o drugą pociechę. Wydarzyło się to jednak parę miesięcy wcześniej:

Jeszcze zanim Emilka skończyła roczek, zaczęliśmy rozmawiać o tym, że chcemy drugie dziecko za jakiś czas. Myśleliśmy, że w tym roku, który się zaczął, będę zachodzić w ciążę, a to wydarzyło się parę miesięcy wcześniej. Ale mieliśmy na to taki luz. To nie było tak, że planowaliśmy to i stwierdziliśmy, że teraz zachodzimy w ciążę. Ale też nie było niespodzianką ani wpadką. Po prostu chcieliśmy drugie dziecko, daliśmy sobie na to swobodę i w głowie i wszędzie, że po prostu tak wyszło.

Agnieszka Kaczorowska na wakacjach pochwaliła się brzuszkiem

Agnieszka Kaczorowska z rodziną wybrała się na urlop za granicą. W sobotę pokazała zdjęcia z lotniska. Chociaż nie zdradziła kierunku podróży, ujawniła, że miała przesiadkę w Dubaju. O tym, dokąd poleciała, pochwaliła dzień później. Właśnie wtedy na jej profilu pojawiło się zdjęcie, na którym pozuje na plaży.

Przyszła mama ma na sobie dwuczęściowy strój kąpielowy, który składa się z jasnej góry i dopasowanego dołu, który przykryła pareo. Uwagę zwróciła rozczulająca poza gwiazdy Klanu. Kaczorowska trzyma rękę na ciążowym brzuchu, który pięknie się zaokrąglił. Przy okazji ujawniła miejsce pobytu – najbliższe 10 dni spędzi na Malediwach, otoczona błękitnym Oceanem Indyjskim:

Całkiem ładnie i całkiem ciepło tu... Uciekliśmy daleko. I przesyłamy Wam dużo słońca! Kto chce, niech łapie, a kto nie chce, niech się wyloguje na najbliższe 10 dni...

Internauci w komentarzach życzą przyszłej mamie i jej rodzinie przyjemnego odpoczynku:

• Jaka szczuplusieńka. Ciąża jest dla ciebie ślicznym dodatkiem. Odpoczywaj Agusia.
  • Jak pięknie. Przywieźcie do nas trochę ciepełka.
  • Jej, jak cudownie! Udanego wypoczynku!

Trudno się nie zgodzić z fanami gwiazdy. Agnieszka Kaczorowska w drugiej ciąży wygląda świetnie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.