Joanna Kurska wywołała szał w kreacji od Małgorzaty Rozenek. Pytamy gwiazdę o kulisy współpracy: "Jako marka byliśmy zaszczyceni"
Małgorzata Rozenek doskonale potrafi wykorzystać medialne zainteresowanie, jakie powstało wokół niej równo dekadę temu. Zaczynała jako gospodyni programów realizowanych dla kobiecego kanału TVN Style. W krótkim czasie jej show Perfekcyjna Pani Domu przeniesiono na główną antenę TVN, a z niej samej uczyniono flagową gwiazdę stacji.
29.05.2022 | aktual.: 30.05.2022 00:58
Chociaż Rozenek cieszy się większą rozpoznawalnością, niż większość gwiazd TVN, to stacja nie chce, by poprowadziła poranny format Dzień Dobry TVN. Małgorzata w jednym z wywiadów wyznała wprost, że marzy, by wraz z Radosławem Majdanem wprawiać Polaków w dobry nastrój od świtu. Taki pomysł spodobał się wielu prezenterom i przyjaciołom stacji – pochwalili go m.in. Kuba Wojewódzki, Karolina Ferenstein-Kraśko i Andrzej Sołtysik. Edward Miszczak ma jednak nieco inne zdanie.
Prezes TVN zapytany przez Fakt o to, czy widzi Rozenek w roli gospodyni, odparł, że nie słyszał o takim pomyśle, pozbawiając tym samym ulubienicę widzów nadziei na ewentualny kontrakt ze śniadaniówką. Małgosia nie zdaje się być przejęta takim biegiem zdarzeń i konsekwentnie rozwija swoją markę odzieżową.
Niedawno 42-latka otworzyła pierwszy butik Mrs. Drama przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. Wśród fanek marki jest Joanna Kurska. Żona prezesa TVP tak bardzo polubiła poszczególne projekty, że w jednym z nich pojawiła się na stołecznych salonach. Wywołała zamieszanie w mediach, gdy na ściance, u boku męża, pozowała w białej koszuli marki Rozenek za 439 złotych.
Małgorzata Rozenek współpracuje z Joanną Kurską?
Gwiazda TVN pochwaliła się reporterce Jastrząb Post, że jej marka odzieżowa prężnie się rozwija, zdobywając uznanie coraz większego grona kobiet:
Jak podobała jej się Joanna Kurska w koszuli Mrs. Drama? Czy została nową ambasadorką marki?
Cała rozmowa poniżej.