NewsyMadonna ponownie została twarzą Versace. Ikona popu powraca po 10 latach

Madonna ponownie została twarzą Versace. Ikona popu powraca po 10 latach

Madonna ponownie została twarzą Versace. Ikona popu powraca po 10 latach
Izabela Wodzińska
05.12.2014 23:03, aktualizacja: 08.12.2014 07:03

Która sesja lepsza?

Madonna została twarzą wiosennej kampanii domu mody Versace. Ikonę muzyki zatrudniła ikona mody. Mija 10 lat odkąd Madonna wzięła po raz ostatni udział w kampanii Versace. Madonna stanęła przed obiektywem niezwykłego duetu Mert & Marcus. Sesja jest czarno- bała

Madonna to jedna z prawdziwych ikon Versace. Jestem podniecona możliwością ponownej z nią współpracy  - powiedziała Donatella Versace.

Gwiazda także nie ukrywa zadowolenia. To dla niej miłe powrócić w kampanii tego samego domu mody po 10 latach.

 To jest zawsze ekscytujące wziąć udział w sesji Versace. Podziwiam Donatellę za jej pasję twórczą i wyobraźnię - powiedziała Madonna

Sesja dla Versace z 2004 była krytykowana za nadmiar używania programu graficznego. Niektórzy uważali, że Madonnę trudno było rozpoznać w lookbooku. Patrząc z perspektywy czasu sesja była bardziej cukierkowa niż ta aktualna. Wtedy fotografował ją Mario Testino.

Zobaczcie, jak prezentowała się Madonna w 20o4 roku i aktualnie. Która sesja bardziej Wam przypadła do gustu?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także