WideoGessler i Moran mówią o okradaniu restauracji. Celebrytka komentuje: "To się zdarza tam, gdzie nie ma pana"

Gessler i Moran mówią o okradaniu restauracji. Celebrytka komentuje: "To się zdarza tam, gdzie nie ma pana"

Przemysł gastronomiczny nie należy do najłatwiejszego, jeśli chodzi o osiąganie sukcesów. Niedawno Magda Gessler i Michel Moran wyjawili w rozmowie z naszą reporterką, czy byli okradani przez swoich pracowników.

21.10.2024 | aktual.: 21.10.2024 06:39

W telewizji od dawna popularne są programy związane z jedzeniem - od "Podróży kulinarnych Roberta Makłowicza", przez "Kuchenne Rewolucje" w wykonaniu Magdy Gessler, czy oryginalnie przez Gordona Ramseya, aż po różnego rodzaju teleturnieje i konkursy typu "Hell's Kitchen""MasterChef".

Gessler i Moran opowiadają o prowadzeniu restauracji. Czy spotkali się z sytuacją, że pracownicy ich okradali?

Z restauratorami i jurorami tego ostatniego programu rozmawiała ostatnio nasza reporterka Karolina Motylewska. Czy Gessler i Moran boją się o swoje biznesy w kontekście bycia okradanym przez pracowników? Jak powiedział Francuz:

Może i byłem okradany, ale nie wiem. Niech kradną, ale nie chcę o tym wiedzieć. Oczywiście żartuję. To smutne, ale nie walczymy z tym. Myślę, że sami nic nie zrobimy. Ani Magda, ani Przemek, który też jest wybitnym kucharzem. My potrzebujemy załogi, ekipy, która jest zaufana i która działa. Myślę, że tych kradzieży jest coraz mniej. Może kiedyś tak było. Ja sprawdzam swoje stocki, koszty, zamówienia - wyznał Michel Moran.

Magda Gessler stwierdziła natomiast, że coś takiego może się zdarzać w miejscach, gdzie "nie ma pana", dodając potem, że oprócz dyscypliny ważne jest też odpowiednie wynagradzanie swoich pracowników:

Wiadomo, że może to się zdarzyć w każdej profesji. To się zdarza wszędzie tam, gdzie nie ma pana. Więc wiadomo, że trzeba to wszystko ułożyć i też dać taką motywację finansową załodze, żeby jednak to się nie działo.

Nowe odcinki "MasterChefa" debiutują w niedziele o 19:30 na antenie TVN oraz na platformie Max.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.