Polsat wydał oficjalne oświadczenie. Jest potwierdzenie ws. przyszłości "MBTM"
Finałowy odcinek show "Must Be The Music", w którym triumfowała formacja Alien&Majtis, przyciągnął przed ekrany ponad milion widzów, co potwierdzają dane Nielsen Audience Measurement. Polsat ma dobrą wiadomość dla swoich widzów. Niedawno to ogłoszono.
Dwunasta edycja "Must Be The Music" zakończyła się spektakularnym finałem, który odbył się 16 maja. Program przyciągnął przed ekrany ponad 1,1 mln widzów, co uczyniło Polsat liderem wieczornego pasma. Widzowie byli świadkami emocjonujących występów, które na długo zapadną im w pamięci. Występ zwycięzców show, które wróciło na antenę po dziewięciu latach, będzie można ponownie obejrzeć podczas Sopot Hit Festiwal.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Marysia Jeleniewska o operacjach plastycznych. Jaki ma do nich stosunek?
Ogromne emocje w wielkim finale "Must Be The Music"
W wielkim finale "Must Be The Music" wystąpili m.in. Dawid Dubajka, Helena Ciuraba, Zosia Karbowiak i Miód, Kuba i Kuba, Bonaventura, Gracjana Górka, Alien&Majtis oraz Weronika Ryba. Ostatecznie to zespół Alien&Majtis zdobył główną nagrodę - ćwierć miliona złotych oraz występ na Polsat Hit Festiwal. Program, który powrócił na antenę po dziewięciu latach, zyskał uznanie dzięki nowemu składowi jurorskiemu i wysokiej jakości rozrywce muzycznej. Widzowie docenili również hołd oddany Korze, byłej jurorce. Jak ogłosił Polsat, castingi do 13. sezonu show już ruszyły.
Nieważne czy jesteś amatorem, czy doświadczonym muzykiem. Możesz przyjść do nas ze swoim autorskim materiałem, ale też przedstawić własną wersję utworu innego twórcy (cover). Każdy ma szansę i to nie jedną! Możesz jednocześnie wziąć udział w castingu solo i z zespołem, wysyłając dwa zgłoszenia - czytamy w oficjalnej zapowiedzi na stronie Polsatu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej programu oraz w mediach społecznościowych.
Wielki sukces finału "Must Be The Music" pod względem oglądalności
Według Nielsen Audience Measurement, Polsat osiągnął 9,23 proc. udziału w rynku, wyprzedzając inne stacje. W grupie wiekowej 4+ program zdobył 10,3 proc. udziału, co jest najlepszym wynikiem sezonu. W grupie komercyjnej 16-59 udział wyniósł 9,7 proc.
Kolejna, 13. edycja "Must Be The Music" już wkrótce.